Czym otru?....

Data: 2014-02-15 14:47:33
Autor: masti
Czym otru?....
Dnia pięknego Sat, 15 Feb 2014 05:17:52 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisał:

Czym otruć właścicieli psów co na smyczkach podprowadzają swoich
ulubieńców żeby szczały na koła, zderzaki itp?

wiesz, że właśnie ogłosiłeś publicznie zamiar popełnienia przestępstwa?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-15 07:06:09
Autor: kogutek444
Czym otru?....

napisał:

> Czym otruć wła¶cicieli psów co na smyczkach podprowadzaj± swoich

> ulubieńców żeby szczały na koła, zderzaki itp?

wiesz, że wła¶nie ogłosiłe¶ publicznie zamiar popełnienia przestępstwa?

-- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Raczej zbrodni ludobójstwa, bo takich wła¶cicieli psów jest tylu że holokaust można mi przypisać.

Data: 2014-02-15 22:25:41
Autor: John Kołalsky
Czym otruÄ?....

UĹĽytkownik "masti" <gone@to.hell>

Czym otruć właścicieli psów co na smyczkach podprowadzają swoich
ulubieńców żeby szczały na koła, zderzaki itp?

wiesz, że właśnie ogłosiłeś publicznie zamiar popełnienia przestępstwa?

Niespecjalnie. Otruć nie znaczy zawsze to samo. Z treści wynikało.

Data: 2014-02-16 13:11:53
Autor: masti
Czym otru?....
Dnia pięknego Sat, 15 Feb 2014 22:25:41 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
napisał:

[...]

O'RLY? Masz jakiś inny słownik języka polskiego?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-17 02:11:47
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Czym otruÄ?....
W dniu 2014-02-16 14:11, masti pisze:

wiesz, że właśnie ogłosiłeś publicznie zamiar popełnienia przestępstwa?

Pierdolisz.

Niespecjalnie. Otruć nie znaczy zawsze to samo. Z treści wynikało.
O'RLY? Masz jakiś inny słownik języka polskiego?

A co ma słownik do KK ?

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2014-02-17 10:01:44