Czym otwierac EKW?

Data: 2019-09-05 11:07:00
Autor: ąćęłńóśźż
Czym otwierac EKW?
Nie wiem, czy elektroniczne księgi wieczyste się zmieniły czy może nowsze przeglądarki się pozmieniały, ale coraz trudniej rozsądnie zapisać karty z elektronicznej księgi wieczystej do pliku.
Kiedyś drukowałem do pdf i postać była niemal jak na ekranie (z tym że w formacie pionowym kartki A4).
Choć i już wówczas niedogodnością była konieczność ściągania osobno każdej z IV ksiąg (w praktyce więcej, bo dział I na pary podstronach) osobno i ewentualne łączenie tego w jeden plik dla wygody.
Obecnie druk do pdf nadal jest możliwy, ale strony się niesamowicie rozłażą, bo druk (czcionka i tabele) stały się wielgachne i zamiast mieścić się jak kiedyś na 1-2 stronach, to obecnie na to samo potrzeba 5-6 stron do tego mniej czytelnych.
OIDP najlepiej do ekw służył niegdyś poczciwy IE, no ale było minęło (chyba już się nie otworzy ekw w portalu ms_gov_pl przez IE?).
Macie jakiś "patent" na ściąganie ekw na komp?

Czym otwierac EKW?