Czym pastować Brooksa

Data: 2012-05-20 05:36:02
Autor: Zbrochaty
Czym pastować Brooksa
On 19 Maj, 13:04, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
Cze !
Kto podpowie, czym mo na zast pi past do siode marki Brooks? Wiem, e
jej wydajno jest spora, ale na Boga, cen ma mordercz - 35z za
puszeczk ... Kto praktykowa co innego?

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz .

Ale marketingowcy z Brooks'a wyprali ludziom mozgi...

- specjalna pasta za (tu wpisac kwote) **specjalnie opracowana** dla
siodelka Brooks (tu wpisac model)
A jesli juz zamienniki to tez bardzo specjalne i oryginalne musza byc:
-  impregnat do końskich siodeł z GoSportu (do konskich siodel to
brzmi bardzo elitarnie, ale w połaczeniu z tanim GoSportem - prawie
jak mezalians)

Wiesc niesie, ze dobrze sie sprawdza loj z koziej watroby z Pendzabu
uzywany do uprzezy sloni indyjskich, ale odpowiednio sezonowany
jeszcze z brytyjskich czasow imperialnych... Import na specjalne
zamowienie.

A moze zdroworozsadkowo?
Siodelko zrobione jest z kawalka skory z jakiej robi sie setki
milionów par butów.
I moze zwykla pasta bezbarwna do kamaszy sie nada? albo krem do rąk,
albo wazelina, albo krem Nivea?
Posmarowac, wypolerowac jasna szmata (ale nie czesciej niz raz na
miesiac) i jazda na rower :))

Zbrochaty

Data: 2012-05-20 15:02:01
Autor: Wojciech Waga
Czym pastować Brooksa
On 05/20/2012 02:36 PM, Zbrochaty wrote:
Ale marketingowcy z Brooks'a wyprali ludziom

Nie są jedyni:

http://rower.com.pl/-p-319965.html?cPath=1_52

Czym na zdrowy rozsądek taka przekładnia różni się od innych planetarnych włączając w to skrzynie biegów itp.

pozdr.
w.

Data: 2012-05-20 17:59:38
Autor: PeJot
Czym pastować Brooksa
W dniu 2012-05-20 14:36, Zbrochaty pisze:

[...]

A potem świecić plamą na spodenkach :>

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2012-05-20 09:14:16
Autor: Zbrochaty
Czym pastować Brooksa
A potem wieci plam na spodenkach :>
P. Jankisz

Pisalem:
JASNA szmata wypolerowac, BEZBARWNA pasta smarowac :))
Zbrochaty

Data: 2012-05-22 02:27:25
Autor: rmikke
Czym pastować Brooksa
On Sunday, May 20, 2012 6:14:16 PM UTC+2, Zbrochaty wrote:
> A potem wieci plam na spodenkach :>
> P. Jankisz

Pisalem:
JASNA szmata wypolerowac, BEZBARWNA pasta smarowac :))

Kapnij sobie bezbarwnej pasty do butów na gacie, wypoleruj jasną szmatą, zrób zdjęcie i wrzuć na precla :D

Data: 2012-05-22 14:11:15
Autor: Kapsel
Czym pastować Brooksa
Tue, 22 May 2012 02:27:25 -0700 (PDT), rmikke napisał(a):

[...]

Przecież tą pastą należy polerować siodło, nie jajka :]

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-05-22 05:32:06
Autor: rmikke
Czym pastować Brooksa
On Tuesday, May 22, 2012 2:11:15 PM UTC+2, Kapsel wrote:
Tue, 22 May 2012 02:27:25 -0700 (PDT), rmikke napisaďż˝(a):
> [...]

Przecie� t� past� nale�y polerowa� siod�o, nie jajka :]

Temniemniej nie wystarczy, żeby szmata była jasna, a pasta bezbarwna, żeby plamy nie było. Na tak wypastowanym bucie nie siedzisz potem parę godzin, a na siodełku - i owszem...

Czym pastować Brooksa