Czym płacić by najwięcej móc?

Data: 2020-04-01 21:22:41
Autor: radekp@konto.pl
Czym płacić by najwięcej móc?
Tue, 31 Mar 2020 05:41:14 -0700 (PDT), w
<17fd92a1-f32a-48af-b1c7-08317bc34150@googlegroups.com>, Majka
<kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com> napisał(-a):

Kwota dla mnie duża, 500 USD - do tej pory kupowałam za kilka/kilkana¶cie USD najwyżej.

I sedno:
czym, w jaki sposób zapłacić, by najmniej ryzykować?
Czy płatno¶ć któr±¶ z kart, albo np. BLIK, albo czym¶ jeszcze innym daje mi jakie¶ ubezpieczenie? Lub czeka aż potwierdzę odbiór towaru?

A jest Paypal? Paypal gwarantuje zwrot kasy w przypadku fakapu.
Do Paypala podpinasz swoj± kartę.
Jeżeli karta ma dobre przeliczniki (np. Getin) to płacisz kart± w USD, jeżeli
kiepskie to zlecasz przewalutowanie Paypalowi z USD na zł.

Napisz jaki to sklep.
Jeżeli to np. aliexpress to przekaż± kasę sprzedawcy dopiero jak potwierdzisz
odbiór towaru.

Data: 2020-04-02 13:10:44
Autor: Majka
napisał(-a):

> [...]

Napisz jaki to sklep.
Jeżeli to np. aliexpress to przekaż± kasę sprzedawcy dopiero jak potwierdzisz

Cze¶ć,

Sklep, w którym chcę kupować to BANGGOOD.

Z PayPal korzystałam tylko raz, podawałam tam numer mojej karty w Alior Banku - ale nie było to żadne podpięcie.
Na czym polega podpięcie karty w PayPal?
Któr± kartę do tego podpięcia użyć?, mam:
- Alior Bank Konto Jakże Osobiste, - Bank Pocztowy Envelo Konto, - PeKaO Konto Przekorzystne,
- Nest Bank
- Twisto kredytówka
Mam też mBank i Inteligo - oba to tylko konta bez karty.

Czy podpięcie do PayPala będzie się wi±zało z opłatami?

Majka (f)

Data: 2020-04-03 09:13:16
Autor: ąćęłńóśźż
Czym płacić by najwięcej móc?
To pewnie zapamiętał i dane karty i Twój adres do wysyłki.
Przy kupnie możesz skorzystać z przeliczenia kursów na złote PayPala (domy¶lna opcja) lub dokonać obci±żenia karty w walucie transakcji (trzeba trochę poklikać).

-- -- -
Z PayPal korzystałam tylko raz, podawałam tam numer mojej karty

Data: 2020-04-04 12:35:06
Autor: Akarm
W dniu 2020-04-02 o 22:10, Majka pisze:

[...]

PayPal nic nie kosztuje.
Powi±zać z kontem PayPal należy te karty, z których chcesz korzystać, płac±c za ich po¶rednictwem. Nie martw się, poprowadz± Cię krok za krokiem. Najpierw pobior± z konta karty niewielk± kwotę, póĽniej (po kilku dniach) zwróc±.
Ja podpi±łem karty walutowe, przy zakupach poprzez eBay przydaj± się różne waluty. Dlaczego karty walutowe? Ano dlatego, żeby zaoszczędzić na przewalutowaniach, jako żem człowiek niebogaty. Tylko do tego trzeba zaznaczyć opcję obci±żenia w walucie wystawcy rachunku, a to ostatnio było bardzo trudne do znalezienia. Nie wiem, jak teraz - nie chce mi się szukać.

--
-          Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

Data: 2020-04-06 12:42:40