Czym pokonać Keepera?

Data: 2014-12-01 19:44:17
Autor: mt
Czym pokonać Keepera?
W dniu 2014-12-01 18:17, rmikke pisze:

Na razie napsikałem WD-40 i widzimy się jutro, ale co robić,
jeśli WD-40 nie pomoże? Bezpośrednio dostępne opcje to piłka
i nożyce do prętów - w przypadku Keepera to chyba nożyce są
bez szans?

Wypożyczyć takie nożyce akumulatorowe i po sprawie :)
http://www.youtube.com/watch?v=KqnwH6NI12g

--
marcin

Data: 2014-12-01 10:56:14
Autor: rmikke
Czym pokonać Keepera?
W dniu poniedziałek, 1 grudnia 2014 19:44:29 UTC+1 użytkownik mt napisał:
> [...]

> bez szans?

Wypożyczyć takie nożyce akumulatorowe i po sprawie :)

O ile to nie wymaga zasilania z trójfazówki :D

Data: 2014-12-01 20:01:10
Autor: Czesław Wiśniak
Czym pokonać Keepera?

> [...]

Wypożyczyć takie nożyce akumulatorowe i po sprawie :)
http://www.youtube.com/watch?v=KqnwH6NI12g

O ile to nie wymaga zasilania z trójfazówki :D

Nie potrzebuje, ale przy zaaplikowaniu WD40 po kilku minutach zamek powinien odpuscic.

Data: 2014-12-01 11:01:55
Autor: rmikke
Czym pokonać Keepera?

A, nie wymaga trójfazówki. Za to może wymagać trójbankówki... http://goo.gl/onn90J

Data: 2014-12-01 20:25:53
Autor: mt
Czym pokonać Keepera?
W dniu 2014-12-01 20:01, rmikke pisze:
[...]

Dlatego pisałem wypożyczyć, są wypożyczalnie sprzętu budowlanego :)

--
marcin

Data: 2014-12-01 11:39:36
Autor: rmikke
Czym pokonać Keepera?
W dniu poniedziałek, 1 grudnia 2014 20:25:59 UTC+1 użytkownik mt napisał:

> A, nie wymaga trójfazówki. Za to może wymagać trójbankówki....
> http://goo.gl/onn90J

Dlatego pisałem wypożyczyć, są wypożyczalnie sprzętu budowlanego :)

Ale wypożyczalni, oferującej takie cudo, wyguglać mi się nie udało.
A zanim znajdę, krążąc od wypożyczalni do wypożyczalni, to chyba
prędzej przepiłuję kłódę pilniczkiem z multitoola...

Wiem, można dzwonić - ale i tak pewnie szybciej będzie piłką :D

Data: 2014-12-01 21:02:44
Autor: Leszek Karlik
Czym pokonać Keepera?
On Mon, 01 Dec 2014 20:39:36 +0100, rmikke <spamcatch@mailinator.com>  wrote:

[...]