Czym pokonać Keepera?

Data: 2014-12-02 16:13:23
Autor: qrt
Czym pokonać Keepera?
Dnia Mon, 1 Dec 2014 09:17:08 -0800 (PST), rmikke napisał(a):

Doigrałem się. Bo za mało jeździłem :D

A konkretnie, to nie jeździłem w ogóle ubiegłej zimy rowerem zimowym.
Bo się uszkodziłem w listopadzie i dopiero w marcu wsiadłem na rower,
a że globalne ocipienie, to od razu na letni.

No i stoi sobie zimówka zapięta kłódą od półtora roku. Dziś próbuję
otworzyć i zonk - jakby klucz nie pasował. Nawet na wszelki wypadek
sprawdziłem, czy nie dokonałem jakiejś chytrej zamiany w związku np. z kupnem nowej kłódy dla Młodej - ale żaden klucz nie otwiera.

Na razie napsikałem WD-40 i widzimy się jutro, ale co robić,
jeśli WD-40 nie pomoże? Bezpośrednio dostępne opcje to piłka
i nożyce do prętów - w przypadku Keepera to chyba nożyce są
bez szans?

keeper to tani ulock. Wyglada groźnie ale to raczej miękka stal nie hartowana. Wic IMHO winno dać rade jakimiś standardowymi metodami.    Inna sprawa ze mi w keeperze też zamek padł ale nie miałem potrzeby go ciać
:)

Czym pokonać Keepera?