Czym pomalować?

Data: 2010-10-27 17:05:04
Autor: kml
Czym pomalować?

Użytkownik "Fabian" <fabian@niematakiegoadresu.pl> napisał w wiadomości news:ia9dsi$sp6$1news.task.gda.pl...
Witam,

Idzie zima, w mieście wiadomo - sól. Mam trochę braków w lakierze, w
stalowej ramie. Czym zamalować ubytki aby było najtaniej i jak najmniej
roboty. Kolor, estetyka itp. zupełnie się nie liczą. Idealnie by było,
jak by można było tylko zmatowić miejscowo, odtłuścić i pomalować w
miejscu odprysku. Nie mam ochoty bawić się z odmalowywaniem całej ramy,
a boje się, że po sezonie zimowym rdza przeżre ramę i nie będzie się już
do niczego nadawała.

APP robi masę bitumiczną w spreju. Pryskasz w dane miejsce i masz gumową łatkę. Masy nie w spreju wymagają rozcieńczania benzyną etc. Na ramie będzie to wyglądać obleśnie a usunąć się da tylko piaskowaniem :) Gdybyś chciał wersję de luxe to mozesz też kupić środek antykorozyjny i najpierw ubytki nim potraktować a potem bitumą.

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Czym pomalować?