Czym pomalować?

Data: 2010-10-27 17:52:14
Autor: Rafał VFR
Czym pomalować?

Użytkownik "Fabian" <fabian@niematakiegoadresu.pl> napisał w wiadomości news:ia9dsi$sp6$1news.task.gda.pl...
Witam,

Idzie zima, w mieście wiadomo - sól. Mam trochę braków w lakierze, w
stalowej ramie. Czym zamalować ubytki aby było najtaniej i jak najmniej
roboty. Kolor, estetyka itp. zupełnie się nie liczą. Idealnie by było,
jak by można było tylko zmatowić miejscowo, odtłuścić i pomalować w
miejscu odprysku. Nie mam ochoty bawić się z odmalowywaniem całej ramy,
a boje się, że po sezonie zimowym rdza przeżre ramę i nie będzie się już
do niczego nadawała.

Fabian.

Witam
Śmietniki oraz złomowiska pełne są ram, które skorodowaly na wylot w wyniku soli.
Są też takie z któych w wyniku prac blacharskich usunietą ocynk i teraz bardziej niż inne narażone są na gnicie ....

Mam na oko 30 letniego Passata. Porysowany, posznycony. Nie przegnił. Nic się nie dzieje. Może to wyjątek ?
Mam Rometa `94 roku. Kilka razy utopiony w jeziorze http://etacar.put.poznan.pl/rafal.kowalski/rower/roweryinne.htm
Po kilku dniach z ramy wylalem czerwoną wodę.
A jak już naprawdę trzeba to kupić lakier w "pędzelku" (taki jak do poznakci) i zapaćkać albo w stylu mistrzów taśmy klejącej - owinąć :-)

Rafal VFR
GG 85456
http://etacar.put.poznan.pl/rafal.kowalski/

Naprawiam rowery