Czym pomalować/polakierować meble?

Data: 2009-06-05 15:11:09
Autor: Kajetana Kinga
Czym pomalować/polakierować meble?

Użytkownik "m@rkop" <markop64@gmail.com> napisał w wiadomości news:87210e20-7275-482c-94e0-03b0d5cd5533h23g2000vbc.googlegroups.com...

Tu jest napisane że lazurę można stosować wewnątrz i na zewnątrz pomieszczenia ale jeśli mebel był już lakierowany, to trzeba go potraktować papierem ściernym:
http://www.v33.pl/lazury/lazura-ochronna,384.html?&vars=cHJvZHVpdF9pZD0zNTY%3D

Data: 2009-06-07 10:57:42
Autor: jack
Dnia Fri, 5 Jun 2009 15:11:09 +0200, Kajetana Kinga napisał(a):

[...]

dobrze rozwarz lazurę - ja uzywałem co prawda na zewnątrz ale juz tego nie
zrobie - schodzi szybko - wygląda dobrze po pomalowaniu ale trwałe u mnie
nie było. Zdarłem do drewna i poamalowałem dobrą lakierobejcą - teraz jest
ok. Co do malowanych juz mebli lakierem to nic nie zrobisz bez pozbycia się
lakieru. Lazura to prawda "chwyci" się lakieru ale zabarwi tylko lakier a
nie drewno. Wszelkiej masci bejce/lakierobejce powinny byc nakładane na
drewno a nie lakier.

Data: 2009-06-07 03:48:02
Autor: mk
On 7 Cze, 09:57, jack <shineme_bez_t...@gazeta.pl> wrote:
Zdarłem do drewna i poamalowałem dobrą lakierobejcą - teraz jest
ok.

Dzięki za info. Dobrą, czyli jakiego producenta?
Pzdr

Czym pomalować/polakierować meble?