Czym posmarowac uszczelki?

Data: 2010-01-04 05:16:28
Autor: Lincoln
Czym posmarowac uszczelki?
Moze ktos z grupy poleci mi jakis produkt ktorym dobrze by bylo
posmarowac uszczelki w drzwiach?

Polecam Abel Auto PROTEGE CAOUTCHOUC w aerozolu - ma specjalną
końcówkę do rozprowadzania preparatu, na uszczelce. Ja to nawet
najpierw pryskałem na ściereczkę a potem smarowałem uszczelkę.

Jak jesteś z warszawy to można to kupić i inne takie preparaty na ul.
Trakt Lubelski 195

Takie tam mają:
http://www.autokosmetyki.pl/do_uszczelek,c70_77.html

Proponuję od razu zabezpieczyć zamki w drzwiach np. preparatem BRUNOX
Lock Spray.

Pozdrawiam,
Lincoln

Czym posmarowac uszczelki?