Czym potraktować obcierkę?

Data: 2017-04-15 16:35:59
Autor: sirapacz
Czym potraktować obcierkę?
W dniu 2017-04-15 o 16:12, Jacek pisze:
Mam małe przytarcie na zderzaku i chciałbym to jakoś zamaskować.
Widać białe ryski na powierzchni 10x10 cm. O malowaniu na razie nie myślę.
Szukam w internecie i widzę różne pisaki, kredki, T-CUt scratch magic itp.
Przemycie rozpuszczalnikiem i zapolerowanie woskiem troszkę spowodowało,
że troszkę mniej widać, ale widać nadal.
Co byście zaproponowali z dostępnych szuwaksów?
Jacek

isc do sklepu robiącego lakiery samochodowe, kupić tubeczkę farecli i ściereczką przepolerować/.

Czym potraktować obcierkę?