Czym przewozić motocykl ?

Data: 2009-10-02 09:02:09
Autor: August
Czym przewozić motocykl ?
Witam,

tak się zastanawiam, że jak kiedyś znów szarpnę się na moto, to może
bym zmienił autko na inne, takie którym to moto (szosowo-turystyczne
lub enduro) można przewozić, sporadycznie mógłbym mieć taką potrzebę.

Kiedyś przewoziłem Dominatora polonezem truckiem longiem (z budą) -
(zapiąłem w pasy, opakowałem pustymi kartonami - miejsca było aż
nadto). Natomiast mój motorek sprzedałem Kupującemu, który wpakował go
do Toyoty Hiace.

Czy motocykl powiedzmy do wielkości transalpa (po okręceniu lusterek)
wejdzie do takich aut jak dwuosobowe: berlingo, kangoo, doublo, caddy
long lub coś starszej generacji, czy też musi byc to minimum hiace, vw
transporter, transit itp. ?

Chętnie posłucham czym przewozicie motocykle (wewnątrz).

--
pozdrav,
August

Data: 2009-10-02 18:43:56
Autor: Andrzej Luczak
Czym przewozić motocykl ?
> [...]
> transporter, transit itp. ?
>
> Chętnie posłucham czym przewozicie motocykle (wewnątrz).
Do Partnera nie wejdzie, DT80 musiała kołem przednim wjechać między siedzenia przednie. Natomiast o numer większy Jumpy/Expert spokojnie mieści LC4 / F650Fakar itd. W przypadku Trampka oprócz lusterek trzeba pewnie odkręcić szybę- niższy otwór w drzwiach tylnych

--
AL F650 & LC4

Data: 2009-10-02 20:08:08
Autor: Kuczu
Czym przewozić motocykl ?
August pisze:

Chętnie posłucham czym przewozicie motocykle (wewnątrz).

Ja Harleya woze na lawecie, albo busem. Zawsze.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-10-02 20:22:08
Autor: Hinek
Czym przewozić motocykl ?

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał

Ja Harleya woze na lawecie, albo busem. Zawsze.

He, he!!
Nigdy nie zrozumiem Harleyofcof...Przejedz sie czsem
motocyklem. To fajne jest :))
Pozdr

--
Hinek

Data: 2009-10-02 21:08:35
Autor: Kuczu
Czym przewozić motocykl ?
Hinek pisze:

Nigdy nie zrozumiem Harleyofcof...Przejedz sie czsem
motocyklem. To fajne jest :))

Nieprawda. Harleye sie wozi na lawecie. Wiem z precla.

Data: 2009-10-03 17:57:56
Autor: Magic
Czym przewozić motocykl ?
Kuczu pisze:
August pisze:

Chętnie posłucham czym przewozicie motocykle (wewnątrz).

Ja Harleya woze na lawecie, albo busem. Zawsze.

No dobra, ale kolega pytał konkretnie. Podaj model lawety i busa.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-10-03 06:03:28
Autor: Bart z Uc
Czym przewozić motocykl ?
On 2 Paź, 18:02, August <45tf3r4gtf34gt...@gmail.com> wrote:
wejdzie do takich aut jak dwuosobowe: berlingo, kangoo, doublo, caddy
long lub coś starszej generacji, czy też musi byc to minimum hiace, vw
transporter, transit itp. ?

y-y... kiedyś, dzięki uprzejmości kolegi, wiozłem Komara 2osobowym
Kangoo'rem - wlazł na pakę, ale po przekątnej, żeby zamknąć drzwi i
nie utrudniać życia pasażerowi i dźwigni biegów.... Większy sprzęt -
nie ma szans bez jakichś kombinacji... popatrz sobie na potencjalną
długość i wysokość motocykla, który Cię interesuje, a potem pogrzeb w
necie i poszukaj wymiarów skrzyń ładunkowych/bud aut, które chcesz
wziąć pod uwagę i będziesz wszystko wiedział, ot i cały problem ;-)

Pozdro!
Bart z Uc aka dreeechu
cb1000r
trx700xx

Data: 2009-10-03 10:28:05
Autor: Grzegorz Rogala
Czym przewozić motocykl ?
August pisze:

Chętnie posłucham czym przewozicie motocykle (wewnątrz).

Nie wiem, czy to dobry przyklad ale bywaly takie:

http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/119-1952_IMG.JPG
http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/119-1953_IMG.JPG
http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/119-1956_IMG.JPG

przypadki :DD

--
pozdr
Rogal

Data: 2009-10-03 21:26:20
Autor: KLOSZ
Czym przewozić motocykl ?
Grzegorz Rogala pisze:

[...]

Eeee, no kultuuura, na dywanie itd... piekna spraaawa :-)

--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2009-10-05 04:33:45
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Czym przewozić motocykl ?
On Oct 2, 5:02 pm, August <45tf3r4gtf34gt...@gmail.com> wrote:
Witam,

Chętnie posłucham czym przewozicie motocykle (wewnątrz).

A ja wiem, ze niezgodnie z Twoim zapytaniem, ale nie bawil bym sie w
busa, tylko wlasnie w lawete / przyczepke.

Data: 2009-10-05 20:16:02
Autor: Andrzej Luczak
Czym przewozić motocykl ?
frank.castle0407@googlemail.com pisze:

A ja wiem, ze niezgodnie z Twoim zapytaniem, ale nie bawil bym sie w
busa, tylko wlasnie w lawete / przyczepke.
Mógłbyś rozwinąć? Jakie to zalety ma laweta w porównaniu z busem, zakładając że posiadamy jedno i drugie i nie chcąc się "bawić" należy wybrać przyczepkę

--
AL F650 & LC4

Data: 2009-10-06 08:25:11
Autor: Kuczu
Czym przewozić motocykl ?
Andrzej Luczak pisze:

Mógłbyś rozwinąć? Jakie to zalety ma laweta w porównaniu z busem, zakładając że posiadamy jedno i drugie i nie chcąc się "bawić" należy wybrać przyczepkę

Przyczepa ma same zalety. Mozna z nia jechac 70 kmh (busem 90), motocykl na lawecie zbiera na siebie caly syf z drogi, zwlaszcza w zla pogode, za przejazd z laweta na A2 zaplacimy ponad 20 pln (busem 11) za bramke.

No same, k...a, zalety :)

Data: 2009-10-05 14:08:26
Autor: Krzysztof Biały
Czym przewozić motocykl ?
Chętnie posłucham czym przewozicie motocykle (wewnątrz).

Hej, mój XTek jeździł Mercedesem V-Klasse bez problemu. Tym samym autem kolega woził VFR i SV1000. Podanymi przez Ciebie mniejszymi autami nie miałem okazji próbować, ale dość czarno to widzę...
Z wielu powodów bym rozważył auto wielkości vw transportera, mega funkcjonalne to jest - żałuję że nie mam. Ale to już NTG.

Pozdr
nseal
XT600e 3TB

Czym przewozić motocykl ?