Czym przewozić motocykl ?

Data: 2009-10-02 18:43:56
Autor: Andrzej Luczak
Czym przewozić motocykl ?
> Czy motocykl powiedzmy do wielkości transalpa (po okręceniu lusterek)
> wejdzie do takich aut jak dwuosobowe: berlingo, kangoo, doublo, caddy
> long lub coś starszej generacji, czy też musi byc to minimum hiace, vw
> transporter, transit itp. ?
>
> Chętnie posłucham czym przewozicie motocykle (wewnątrz).
Do Partnera nie wejdzie, DT80 musiała kołem przednim wjechać między siedzenia przednie. Natomiast o numer większy Jumpy/Expert spokojnie mieści LC4 / F650Fakar itd. W przypadku Trampka oprócz lusterek trzeba pewnie odkręcić szybę- niższy otwór w drzwiach tylnych

--
AL F650 & LC4

Czym przewozić motocykl ?