Czym przykleić dekielek na feldze ??

Data: 2013-12-11 11:42:50
Autor: AL
Czym przykleić dekielek na feldze ??
On 2013-12-11 11:08, Markos wrote:
Urwały mi się zaczepy przy dekielku na feldze. Czym to przykleić żeby
nie odpadło ??

ptrzy wywazaniu felgi bedziesz go wylamywal za kazdym razem?
(ew. mozesz szukac zakladu obslugujacego felgi bez otworu centralnego - dla francuzow).

Data: 2013-12-11 11:48:38
Autor: Markos
W dniu 2013-12-11 11:42, AL pisze:
On 2013-12-11 11:08, Markos wrote:
[...]

A np na taśme dwustronna ??

Data: 2013-12-11 17:53:55
Autor: lublex
On 2013-12-11 11:08, Markos wrote:
[...]

True! Tylko taśma. Przy konieczności odklejenia, zakładasz nową i dalej się cieszysz. Nie warto kupować nowych dekielków, lub felg.

Czym przykleić dekielek na feldze ??