Czym przykleić kafelki do blaszanej pokrywy okna rewizyj nego?

Data: 2009-11-22 16:13:17
Autor: Irokez
Czym przykleić kafelki do blaszanej pokrywy okna rewizyj nego?
Witam.

Czym przykleić kafelki do blaszanej pokrywy okna rewizyjnego?

Małe okienko rewizyjne, gdzie kafel był wielko¶ci tego wieka przykleiło sie ładnie na klej i się trzyma. Problem w tym, że druga pokrywa jest większa od kafelek więc po wziciu potem tego w łape blaszka się wygieła i klej pu¶cił.

Żywice jak±¶? Silikon?

Jakie¶ pomysły?

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2009-11-22 17:13:21
Autor: kogutek
[...]

Klej montażowy butaprenopodobny. Silikon też może być. Tylko silikonem trzeba by
kleić w poziomie a tamtym nie trzeba w poziomie. --

Data: 2009-11-22 18:40:40
Autor: Irokez
Czym przykleić kafelki do blaszanej pokrywy okna re wizyjnego?
Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:395f.0000049b.4b096321newsgate.onet.pl...

Czym przykleić kafelki do blaszanej pokrywy okna rewizyjnego?

Klej montażowy butaprenopodobny. Silikon też może być. Tylko silikonem trzeba by
kleić w poziomie a tamtym nie trzeba w poziomie.

Może być i w poziomie, drzwiczki mam na stole.

Aby dobrze trzymało i było jak widze w miare elastyczne

--
Irokez

Data: 2009-11-22 19:24:22
Autor: Prawusek
"Irokez" <henric8@op.pl> wrote in message news:hebt2p$i67$1news.onet.pl...
> [...]

Może być i w poziomie, drzwiczki mam na stole.

Aby dobrze trzymało i było jak widze w miare elastyczne

Dawniej na terenach kopalnianych nawet do ¶cian klejono płytki farb±
olejn± - tak± gęst±, od dna. Jak scian pękła to razem z płytkami...

Data: 2009-11-25 16:34:21
Autor: ±ćęłń󶿼
Czym przykleić kafelki do blaszanej pokrywy okna re wizyjnego?
OIDP kleili¶my do drzwiczek na Atlas Plus i trzyma 10 lat, nawet fugi nie pękaj±.
JaC

Data: 2009-11-23 15:06:30
Autor: BartekK
Czym przykleić kafelki do blaszanej pokrywy okna rewizyjnego?
Irokez pisze:
Witam.

[...]

Ja kleiłem gres na metalowe elementy (stalowe profile 10x5cm) płytki zwykłym klejem "elastycznym" (jaki¶ atlas chyba?), tym samym którym kleiłem płytki na kartongips itp.  Trzyma się jak w¶ciekłe, a że ostatnio przy wymianie kotła CO musiałem parę elementów wywalić - to próbowałem odrywać płytki z . Płytka w 3 miejscach złamana, profil metalowy pogięty, a klej nadal trzymał.

Data: 2009-11-23 20:00:49
Autor: Irokez
Czym przykleić kafelki do blaszanej pokrywy okna rew izyjnego?
Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomo¶ci news:hee528$so4$1atlantis.news.neostrada.pl...
Irokez pisze:
Witam.

[...]

Tylko tutaj to blaszka ocynk i tak sobie trzyma ta pokrywka, na której mam nie cał± płytke tylko 4 kawałki

Kupiłem dzi¶ montazowy Patex Total Fix PL 700 w tubce. Drogie to.. ale powinno złapać

Pozdrawiam.

--
Irokez

Czym przykleić kafelki do blaszanej pokrywy okna rewizyj nego?