Czym przykleic listwe w plycie ceramicznej?

Data: 2010-08-18 15:24:15
Autor: Marek Kutyla
Czym przykleic listwe w plycie ceramicznej?
Mam plyte ceramiczna, nie znalazlem dokladnie takiej jak moja ale tu jest zdjecie z podobna:

http://www.zadowolenie.pl/produkty,zdjecie?id=1386

Problem dotyczy jednej z dwoch listewek ktore sa w tego typu plytach (jedna z przodu i jedna z tylu) - jedna wziela i sie odkleila.
I teraz pytanie - czym to przykleic zeby sie trzymalo, nie odpadlo po 2 dniach pod wplywem temperatury i nie smierdzialo (bo przeciez tu robi sie jedzonko)?

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

Data: 2010-08-19 08:49:32
Autor: Panslavista
Czym przykleic listwe w plycie ceramicznej?
"Marek Kutyla" <SpamBezSzans@jakis.pl> wrote in message news:i4ihmp$1893$1news2.ipartners.pl...

Problemy:
Z czego ta listwa jest?
Jak sie nagrzewala - od plyty czy od garów na plycie?

Czym przykleic listwe w plycie ceramicznej?