Czym przykleic lusterko wewnetrzne?

Data: 2009-05-21 23:16:35
Autor: Michal AKA Miki
Czym przykleic lusterko wewnetrzne?
Witam grupe...

Niestety stala mi sie rzecz niefajna, mianowicie odpadlo mi lusterko z szyby przedniej...
Idac za radami z googla, kupilem tasme do luster, przykleilem i trzymalo fajnie przez cala zime...

Ale teraz niestety robi sie problem.... a mianowicie tasma ta trzyma fajnie, ale tylko wtedy, gdy nie jest za goraco... Gdy temperatura w aucie jest zbyt wysoka (auto przez kilka godzin na sloncu) i to do tego stopnia, ze metalowa stopka lusterka parzy w rece - wtedy tasma zaczyna sie rozklejac...

Jest jeszcze drugi mankament, chociaz nie tak istotny... Tasma do luster jest grubsza, niz poprzednia tasma, na ktorej oryginalnie wisialo lusterko... ta grubosc powoduje lekkie drgania lusterka... Nie jest to specjalnie uciazliwe, ale widoczne.

Pytanko, czy znacie jakas dobra tasme? facet ze sklepu z czesciami rozlozyl rece, jak mu powiedzialem o tej temperaturze...

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-05-21 23:01:31
Autor: badzio
On 21 Maj, 23:16, "Michal AKA Miki" <jakistammic...@z.onetu.pl> wrote:
Pytanko, czy znacie jakas dobra tasme? facet ze sklepu z czesciami rozlozyl
rece, jak mu powiedzialem o tej temperaturze...

Sklep moto i klej do lusterek. Kosztuje ok 10zl

Data: 2009-05-21 23:30:33
Autor: Tomasz Pyra
Michal AKA Miki pisze:
[...]

Tzn luster np. łazienkowych?
Na stacji benzynowej można kupić taśmę do przyklejania lusterek samochodowych do szyby - pewnie będzie lepsza

Pytanko, czy znacie jakas dobra tasme? facet ze sklepu z czesciami rozlozyl rece, jak mu powiedzialem o tej temperaturze...

Może do ASO? Pewnie mają taką jaka była oryginalnie.
Ja kiedyś kupiłem na stacji benzynowej, była cienka, przykleiłem i trzymało już do sprzedaży samochodu i w mrozy i w upały.

Data: 2009-05-21 23:38:39
Autor: bratPit
[...]

podjedź do ludzi którzy montują szyby samochodowe, na pewno mają coś specjalnego, jeżeli nie użyją kleju do wklejania szyb samochodowych a wówczas na lusterku będziesz mógł wieszać siatki z zakupami i się nie urwie ;-)
brat

Data: 2009-05-21 23:41:18
Autor: yabba
Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w wiadomości news:gv4gbp$g65$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zakład wymieniający szyby samochodowe przyklei lusterko odpowiednim klejem za 5-10 zł.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2009-05-21 23:47:00
Autor: Olo
Czym przykleic lusterko wewnetrzne?
W dniu 2009-05-21 23:16, Michal AKA Miki pisze:
Witam grupe...
Pytanko, czy znacie jakas dobra tasme? facet ze sklepu z czesciami rozlozyl rece, jak mu powiedzialem o tej temperaturze...

Pozdrawiam
Michal

Poszukaj u siebie firmy co handluje szybami do samochodów, oni mają taki specjalny klej, zapłacisz kilka złociszy i zapomnisz o problemie.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2009-05-22 10:03:16
Autor: Maciek
Czym przykleic lusterko wewnetrzne?
Pytanko, czy znacie jakas dobra tasme? facet ze sklepu z czesciami rozlozyl rece, jak mu powiedzialem o tej temperaturze...

Klej do szyb Wurtha, swietny, tylko lusterko trzeba czyms podeprzec na czas schniecia kleju, pare godzin to zajmuje.

Maciek

Data: 2009-05-23 07:54:39
Autor: Jacek
Czym przykleic lusterko wewnetrzne?
Taśma dwustronna to kiepski pomysł.
Odkręć lusterko od tego elementu, który sie klei do szyby, jak sie da oczywiście. Wyczyść porządnie powierzchnie styku. Podjedź do dowolnego szklarza, niech Ci posmaruje klejem (mi posmarował gratis czarnym klejem z tuby a'la silikon do akwariów). Przyłożyć równo, docisnąć np. linijką włożoną za daszek p.słoneczny. Za dwa dni przykręcic lusterko
Jacek

Data: 2009-05-24 12:24:46
Autor: wowa
[...]

Masz teraz niepowtarzalną okazję na przemyślenie czy ta cholera zasłaniająca pół szyby jest Ci wogóle potrzebna :) Masz boczne lusterka?
Wojtek

--
Nie każde piwo to Żywiec!
..... Na szczęście :)