Czym przykleic lusterko wewnetrzne?

Data: 2009-05-21 23:38:39
Autor: bratPit
Czym przykleic lusterko wewnetrzne?

Niestety stala mi sie rzecz niefajna, mianowicie odpadlo mi lusterko z szyby
przedniej...
Idac za radami z googla, kupilem tasme do luster, przykleilem i trzymalo fajnie przez cala zime...

Ale teraz niestety robi sie problem....

podjedź do ludzi którzy montują szyby samochodowe, na pewno mają coś specjalnego, jeżeli nie użyją kleju do wklejania szyb samochodowych a wówczas na lusterku będziesz mógł wieszać siatki z zakupami i się nie urwie ;-)
brat

Czym przykleic lusterko wewnetrzne?