Czym przykleic lusterko wewnetrzne?

Data: 2009-05-21 23:41:18
Autor: yabba
Czym przykleic lusterko wewnetrzne?
Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w wiadomości news:gv4gbp$g65$1inews.gazeta.pl...
Witam grupe...

Niestety stala mi sie rzecz niefajna, mianowicie odpadlo mi lusterko z szyby przedniej...
Idac za radami z googla, kupilem tasme do luster, przykleilem i trzymalo fajnie przez cala zime...

Ale teraz niestety robi sie problem.... a mianowicie tasma ta trzyma fajnie, ale tylko wtedy, gdy nie jest za goraco... Gdy temperatura w aucie jest zbyt wysoka (auto przez kilka godzin na sloncu) i to do tego stopnia, ze metalowa stopka lusterka parzy w rece - wtedy tasma zaczyna sie rozklejac...

Jest jeszcze drugi mankament, chociaz nie tak istotny... Tasma do luster jest grubsza, niz poprzednia tasma, na ktorej oryginalnie wisialo lusterko... ta grubosc powoduje lekkie drgania lusterka... Nie jest to specjalnie uciazliwe, ale widoczne.

Pytanko, czy znacie jakas dobra tasme? facet ze sklepu z czesciami rozlozyl rece, jak mu powiedzialem o tej temperaturze...

Pozdrawiam
Michal

Zakład wymieniający szyby samochodowe przyklei lusterko odpowiednim klejem za 5-10 zł.

--
Pozdrawiam,

yabba

Czym przykleic lusterko wewnetrzne?