Czym przypinać rower?

Data: 2009-12-31 03:36:27
Autor: Dżejm
Czym przypinać rower?
Z uwagi na to, że mój budżet po zakupie nie jest w najlepszym stanie
wolałbym aby propozycje nie odbiegały zbyt drastycznie od stu
peelenów. Chciałbym również, aby zapięcie nie stanowiło 20% masy
całego roweru.

Czym przypinają się do stojaków, latarni i drzew grupowicze?

Jest tylko jedna dobra odpowiedź. U-lock. Ja używam takiego:
http://www.allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string=kryptonite+evolution+4
Pod firmą ludziom z pracy znikały rowery a mój kellys za 3k pln nadal jest mój, więc zapięcie chyba mogę polecić.

pozdro

Czym przypinać rower?