Czym rozcienczac koncentrat plynu chlodzacego?

Data: 2009-10-21 20:05:59
Autor: KLOSZ
Czym rozcienczac koncentrat plynu chlodzacego?
Dzieki za odpo- i podpo-wiedzi.
Juz doszkolony sobie jutro domieszam i zmienie.

Zdrowko
KLOSZ
--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Czym rozcienczac koncentrat plynu chlodzacego?