Czym różni się Komorowski od Szwejka?

Data: 2011-05-25 02:20:26
Autor: Hans Kloss
Czym różni się Komorowski od Szwejka?
To proste. Szwejk był cwaniakiem udającym idiotę,  a Komorowski...
Komorowski nigdy nie służył w armii austriackiej ;).
Tak mnie naszło jak przeczytałem "sportową" propozycję Bigosława wobec
Jarosława Kaczyńskiego.
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/337372,prezydent-mamy-prawo-liczyc-na-zniesienie-wiz-do-usa.html,3
J-23

Data: 2011-05-25 11:22:03
Autor: brat_olin
Czym różni się Komorowski od Szwejka?
"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote

[...]

10/10 :))

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-05-25 11:24:38
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:d3523663-3b1a-42b3-bca6-4f1056c70014d28g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Czy ty różnisz się od Komorowskiego? ;)

BomBel

Data: 2011-05-25 11:56:07
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-05-25 11:24, Leprechaun pisze:
Czy ty różnisz się od Komorowskiego? ;)

No z tego co czytam jego posty to różni się i to bardzo. Czego o Tobie raczej nie można powiedzieć.

Data: 2011-05-25 12:13:37
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:irijnb$lhh$3news.onet.pl...
W dniu 2011-05-25 11:24, Leprechaun pisze:
Czym ty różnisz się od Komorowskiego? ;)

No z tego co czytam jego posty to różni się i to bardzo. Czego o Tobie raczej nie można powiedzieć.
-- | TOMASZEK te miejsca omija:
| gazeta.pl*tvn24.pl*facebook.pl*nk.pl

Nie moją winą jest, że cieprpisz na anlfabetyzm funkcjonalny!

BomBel

Data: 2011-05-25 13:23:50
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-05-25 12:13, Leprechaun pisze:
Nie moją winą jest, że cieprpisz na anlfabetyzm funkcjonalny!

I to mówi ktoś, kto cytuje sygnaturki ROTFL;)

Data: 2011-05-25 13:38:05
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:iriorp$bun$1news.onet.pl...
> [...]
Nie moją winą jest, że cieprpisz na anlfabetyzm funkcjonalny!

I to mówi ktoś, kto cytuje sygnaturki ROTFL;)

Coś ci się kiełbasi. To domena Hanza. Aktualnie głowi się nad problemem zwanym 404, cache i proxy. ;)

BomBel

Data: 2011-05-25 13:48:23
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-05-25 13:38, Leprechaun pisze:
Coś ci się kiełbasi. To domena Hanza. Aktualnie głowi się nad problemem
zwanym 404, cache i proxy. ;)

Nic mi się nie kiełbasi. On nie cytuje sygnaturek, Ty cytujesz.

Data: 2011-05-25 14:33:17
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:iriq9q$fed$3news.onet.pl...
> [...]
zwanym 404, cache i proxy. ;)

Nic mi się nie kiełbasi. On nie cytuje sygnaturek, Ty cytujesz.

O czym ty człowieku bredzisz?

BomBel

Data: 2011-05-25 17:39:46
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-05-25 14:33, Leprechaun pisze:
--
| TOMASZEK te miejsca omija:
| gazeta.pl*tvn24.pl*facebook.pl*nk.pl

O czym ty człowieku bredzisz?

Wiesz co to jest sygnaturka?

Data: 2011-05-25 18:19:53
Autor: raff

"Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> wrote in message news:irj7rl$f4k$1news.onet.pl...
W dniu 2011-05-25 14:33, Leprechaun pisze:
> [...]

Przeciez widzisz, ze to umysl nieskalany mysla.

R.

Data: 2011-05-25 19:08:26
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-05-25 18:19, raff pisze:
Przeciez widzisz, ze to umysl nieskalany mysla.

I w związku z powyższym ścierwo ląduje w KF-ie;)

Data: 2011-05-25 12:49:05
Autor: MH
Czym różni się Komorowski od Szwejka?
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
To proste. Szwejk by=B3 cwaniakiem udaj=B1cym idiot=EA,

================

Chams , ty przynajmniej nie udajesz !!!

MH

Data: 2011-05-25 06:39:05
Autor: Hans Kloss
On 25 Maj, 14:49, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Chams , ty przynajmniej nie udajesz !!!

Już sie tu zdążyłeś popisać nieznajomością rachowania na poziomie
szkoły podstawowej i nierozumieniem tekstu napisanego w prostej
polszczyźnie. Chcesz nadal dyskutować kto tutaj i kogo udaje?
J-23

Data: 2011-05-27 19:55:42
Autor: pluton
[...]

Twój Pan Jarosław musi być wyjątkowym dupkiem, skoro przegrał
z takim Bigosławem.

Nullification

Czym różni się Komorowski od Szwejka?