Czym rozni sie telewizja ..... ? ( nie dotyczy...Piotra ;)

Data: 2009-02-26 17:56:58
Autor: ColgatesBilly
Czym rozni sie telewizja ..... ? ( nie dotyczy...Piotra ;)
Wildsteina, Urbanskiego czy Farfala?

Ja mowie o... TELEWIZJI, a nie o skladzie Rady!!!

Dlaczego jest rownie beznadziejna bez wzgledu na to, kto nia zarzadza, i czemu nawet nie umywa sie do
TVP Szczepanskiego czy nawet Kwiatkowskiego?

PS ale jest jeden wyjatek.

Zaczyna mi sie podobac ten Farfal!
Bardzo duzo puszcza w TV ...Lecha Poznan,
jak dzis chocby o 20.45... co poruta byndzie ;)

Kol

Data: 2009-02-26 17:14:23
Autor: jadrys
ColgatesBilly pisze:
[...]

A dlaczego nie dotyczy Piotra??

PS. nie będzie poruty.. Lech odpadnie ale po walce.. :-)

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-26 18:17:27
Autor: ColgatesBilly

"jadrys" <ilicz@wp.pl> wrote in message news:go6f4r$h2a$1news.task.gda.pl...
ColgatesBilly pisze:
[...]

No bylo pare razy ostatnio!

Wyobraz sobie... acz trudno ( cos z nim nie tak?)  ;)
ze Piotr nie ma i nie oglada TV !!

( Asie jeszcze wypowiada tutej o polityce...)

P-Kol

Data: 2009-02-26 17:31:04
Autor: jadrys

ColgatesBilly pisze:
[...]

Nie wiem skąd taki wniosek, niedawno Piotr obszernie komentował wywiad Wildsteina przeprowadzonego w TVP2, z tym matołem z Wrocławia..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-26 18:32:57
Autor: ColgatesBilly

"jadrys" <ilicz@wp.pl> wrote in message news:go6g4a$leu$1news.task.gda.pl...

Nie wiem skąd taki wniosek, niedawno Piotr obszernie komentował wywiad Wildsteina przeprowadzonego w TVP2, z tym matołem z Wrocławia..

Jako czlowiek przewidujacy, mam przeczucie, ze wkrotce
sam Piotr rozwieje te trawiace nas... dylematy  ;)

P-Kol

PS ale jalowa gadka dla przedluzenia witalnosci, badz...
agonii tej grupy  ;)

Data: 2009-02-26 17:41:22
Autor: Piotr
Dnia Thu, 26 Feb 2009 18:32:57 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Jako czlowiek przewidujacy, mam przeczucie, ze wkrotce
sam Piotr rozwieje te trawiace nas... dylematy  ;)

Telewizor mam, ale programu nie oglądam, może czasem jakiś meczyk...
Gazet nie czytam, gdzieś od 2004 roku, od czerwca...
Dlatego świetnie widzę jak Kawecki się zmienia w Warzywnego, bo on
czyta i obgląda... :-)
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-26 17:43:55
Autor: jadrys
ColgatesBilly pisze:

[...]

Te dylematy, to są dylematy Piotra a nie nasze..

Wcale nie jałowa gadka a ciekawe zagadnienie -  jak można komentować program TV nie oglądając go???

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-26 17:48:20
Autor: Piotr
Dnia Thu, 26 Feb 2009 17:43:55 +0100, jadrys napisał(a):

Te dylematy, to są dylematy Piotra a nie nasze..

Wcale nie jałowa gadka a ciekawe zagadnienie -  jak można komentować program TV nie oglądając go???

Cud?
pz
Piotr

Data: 2009-02-26 17:55:41
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

:-D :-D :-D ...

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-26 19:25:16
Autor: doc.Szengele
jadrys wrote:
Piotr pisze:
[...]

Cud, ze ta Mozilla w ogole dziala ;)

P-Kol

Data: 2009-02-26 18:30:30
Autor: Piotr
Dnia Thu, 26 Feb 2009 19:25:16 +0200, doc.Szengele napisał(a):

Cud, ze ta Mozilla w ogole dziala ;)

Macie czkawkę, doktorze?
A o co ci chodzi z tym tuderbirdem, przecie on prosty jak drut...
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-26 19:35:29
Autor: ColgatesBilly

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1rc8q1pejcxit$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No, strasznie prosty.
Zwl z poczta, bo WSZEDZIE indziej i zawsze, sa 2 miejsca
obok siebie na LOGIN i Passport, a tu:
- to pierwsze to IMIE: wiec wpisuje jakis tam Krzysio

I nic wiecej

Chce to wyslac i ukazuje sie pojedyncze okienko zadajace
( mowie o angielskim ) czegos znowu o innej nazwie.
Wpiszesz LOGIN... gowno

Az po 20 minutach doszedlem, zeby imie ( pod jakim chcesz wystepowac)
zamienic na< LOGIN, a pozniej, w okienko wyskakujace, wpisac PASS

Co za kretyni !!

Data: 2009-02-26 18:40:24
Autor: Piotr
Czym rozni sie telewizja ..... ? ( nie dotyczy...Piotra ;)
Dnia Thu, 26 Feb 2009 19:35:29 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Co za kretyni !!

Pogadaj z heskiem, on ma świetny program pocztowy, drooogiiii!
Może ci kopsnie.
pzdr
Piotr
PS. Ja od lat używam 40Tude Dialog, ten jest dopiero zakręcony, ale po
rozgryzieniu jest OK.

Data: 2009-02-26 19:46:57
Autor: doc.Szengele
Piotr wrote:
[...]

A czemu , wlasnie TU, na Mozzie, widze  Cie skrzaczalego
- a mam tu od razu to kodowanie co mowiles?

Data: 2009-02-26 18:57:34
Autor: Piotr
Dnia Thu, 26 Feb 2009 19:46:57 +0200, doc.Szengele napisał(a):

A czemu , wlasnie TU, na Mozzie, widze  Cie skrzaczalego
- a mam tu od razu to kodowanie co mowiles?

Ma być:
iso-8859-2

Data: 2009-02-26 18:57:58
Autor: rAzor
Czym rozni sie telewizja ..... ? ( nie dotyczy...Piotra ;)
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki doc.Szengele! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "doc.Szengele" <klintoneastwood@icqmail.com> nabazgrał::
Piotr wrote:
[...]

No to tera słuchaj uważnie, bo drugi raz nie bede powtarzał. :-)
Prawym klawochem kliknij na *grupę* - nie na serwer, a na grupę i wybierz właściwości. Jest? Musi być. Z listy wybierz kodowanie ISO-8859-2. Jest? Musi być. Potem dziabnij na przebuduj indeks/rebuild index. Krzaczy?
Nie krzaczy. Nie ma prawa.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-02-26 18:43:44
Autor: jadrys
doc.Szengele pisze:
jadrys wrote:
Piotr pisze:
[...]

Mogę Cię zapewnić że po jakimś tygodniu używania zapomnisz o Outlooku.. Panie docencie.. ;-)

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-26 19:50:52
Autor: doc.Szengele
jadrys wrote:
doc.Szengele pisze:
jadrys wrote:
Piotr pisze:
[...]

Ja widze 90% podobienstw, i jednak, cholerne utrudnienia
( teraz watki mi sie SPLUSOWALY ) i jak sama grupe
musze caly czas odwijac.

Poza tym, mam w OE taki zestaw 3ch dodanych klawiszy:
- Natepny Nieprzeczytany - Zaznacz jako Nieprzeczytanu (znow = pogrub) - nastepny wontek.
Tu niby to tez gdzies jest, ale nie tak prosto,

A cuda inne (jakie? - bo kolrki tez mam w OE)
to niby jakies kodowania?

P-Kol

Data: 2009-02-26 18:59:30
Autor: rAzor
jadrys wrote:
doc.Szengele pisze:
jadrys wrote:
Piotr pisze:
[...]

Bardzo prosto.

A cuda inne (jakie? - bo kolrki tez mam w OE)
to niby jakies kodowania?

P-Kol

jakie cuda?

Data: 2009-02-26 18:53:32
Autor: rAzor
jadrys wrote:
Piotr pisze:
[...]

To Thunderbird! Niby to samo, a jednak nie to samo. :-)

Data: 2009-02-26 20:03:35
Autor: ColgatesBilly

jadrys wrote:
Piotr pisze:
[...]

To co kurna mialo byc, skoro VIC mi tak zapodal?

Podej link

P-Kol  ;)

Data: 2009-02-26 19:09:43
Autor: rAzor
Czym rozni sie telewizja ..... ? ( nie dotyczy...Piotra ;)
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki ColgatesBilly! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> nabazgrał::

jadrys wrote:
Piotr pisze:
[...]

To jest niemal to samo, ale dla porównania (*szybkośc reakcji!* względem TB) możesz spróbować:
http://www.seamonkey.pl/
Przeglądarka, pierdółki i *klient poczty* w jednym. Ja się bez tego od 6 lat nigdzie nie ruszam. :-)

Data: 2009-02-26 20:24:22
Autor: ColgatesBilly

"rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > wrote in message news:go6lt1$f87$1news.onet.pl...

[...]

A skad sie w tej dyskusji wziela ta Malpa Morska ?
( tupot bialych ... malp? ... o poklad...)

To do niej sa te SKORY, czy wspominales Grzmiacego-Ptaha?

Kol

Data: 2009-02-26 19:48:11
Autor: rAzor
[...]

Bo to jest własnie projekt Mozilla. Kiedyś wydawany jako Mozilla Suite, a teraz jako Seamonkey i Icedove.
Skóry owszem - tyle, ze nie chodzi mi o jakiś bogaty wybór, a o jako taką estetykę, ta defaultowa jest koszmarna.

Data: 2009-02-26 20:59:48
Autor: ColgatesBilly

"rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > wrote in message news:go6o56$lv6$1news.onet.pl...
[...]

Jutro odinstaluje TB i zamienie.

Niemniej, meczylem sie uOkrutnie z NEWSOWYM kontem na ONET.pl
( i nie dalem rady, co udalo mi sie z poczta )
Mam tam konto pocztowe.
Na OE.. widze w KONTACH jasne i proste:
- serwer Incoming
- serwer Outcoming  ( po porzadku, obok) > znam je

A tu tylko Incoming, zas Out jest nie do zmiany i jest tam wmeldowany
na stale FINSKI, wiec nie moge wpisaC TEGO  onetowego smtp
- WIEC WYSKAKUJE MI OKIENKO PROSZACE o jakis pass
   ale ani Login ani Pass nie pasuje.

W rezultacie, nie moge sciagnac listy grup

Nikt mi nie powie, ze ta metoda ustawiania konta jest lepsza.
Jest idiotyczna i niejasna

( inna rzecz, ze i tak mialbym moze zadne szanse spoza Polski
 - albo powem jest - ze moj glowny pocztwowy jest finski

Kol

Data: 2009-02-26 20:14:04
Autor: jadrys
ColgatesBilly pisze:

[...]

Coś musiałeś schrzanić.m Cała konfiguracja TB-da jest bajecznie prosta, naprawdę trudno o program łatwiejszy w użytkowaniu..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-26 20:26:02
Autor: rAzor
[...]

E tam - w TB też wszystko widać. Tylko trza wiedzieć gdzie kopać.

[...]

Jeszcze raz: GWno prowda!

( inna rzecz, ze i tak mialbym moze zadne szanse spoza Polski
- albo powem jest - ze moj glowny pocztwowy jest finski

Jeszcze raz:
na górnym pasku -> edit (rozwiń) - jest "account settings"? Musi być. No to klik. Otwiera się okno z listą folderów?  Musi. A jest u dołu, pod oknem przycisk "add account"? Jest bo musi być! A jak klikniesz na "add account" to się wyswietli panel z opcjami uslug do wyboru? Wyświetla. A jak zaznaczymy ostatnie - newsgroups i klikniemy next co zrobi? Zapyta o imnie i adres mailowy? Zapyta. I jeśli znowu klikniemy na next to o co będzie pytał? O news-serwer będzei pytał. No to jak mu wpiszemy news.onet.pl to łyknie? Łyknie, spoko.I jak jeszcze raz kliknemy na next to o co będzie pytał? O to jaka nazwę konta chcesz mieć wyświetlaną w czytniku - domyślnie jest to nazwa serwera, ale mozesz sobie wpisać cokolwiek. I potem już jest fertig -  finish.
Klikamy na finish - okno konfiguracji znika, a nazwa nowego news-serwera pojawia się w lewym oknie - musi być. Jak klkniemy na niego to się po prawej w głównym oknie wyswietli  jak byk "manage newsgroups subscriptions" - no to go ciach, klikamy i czekamy na reakcję serwera - tenże się zapyta: "kto? login" piszemy i tu istotne, bo co serwer to różnica - w oneciackim się pisze: login@poczta.onet.pl (cały adres!) i czekamy, potem pyta o hasło - no to dajesz mu hasło i po chwili masz listę wszystkich grup dostepnych na news.onet.pl
Wsio.

Reszta opcji konfiguracyjnych jest tam gdzie powinna być - w edit-preferences, account settings itd. Amen.

Data: 2009-02-27 13:20:31
Autor: ColgatesBilly

"rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > wrote in message news:go6qcn$shs$1news.onet.pl...

[...]

Przeca, takie rzeczy to JA robie na slepo.....
( i caly czas robilem, co to ja za przeproszeniem Kawencki jaki? )
No i....
OK mam juz te @Morska i faktycznie, zMODERNizowalem sie..
( mam nowa skure, jak jaki SKIN ;)

[...]

Tu wlasnie problem:
Moje dane (dzialajace na OE i Mail Washer, acz ... jako MAIL) to:
1. Incoming:      pop3.poczta.onet.pl
    Outcoming:   smtp.poczta.onet.pl
2. Login i Pass POCZTOWY ( ma zwiazek z news?? - bo mowisz ze musze miec konto)

Teraz mi zapodajesz to-to:  login@poczta.onet.pl  wiec sprawdze, ale
czy wynika z tego ze wyskakuja 2 okienka po kolei.
Co w drugie w koncu i dlaczego?  To pocztwoe?

Moze jednak byc blok na zagranice, bo jak dalem swoj: news.kolumbus.fi
to - bez konta poczty - mi zaraz wywalilo wszystkie grupy.
PS
No ale, mimo infa ze byl blad, w tym odrzuconym poscie (yemat: Dupa) okazalo sie
ze doszedl.. przez ONET

Data: 2009-02-26 19:00:08
Autor: ColgatesBilly

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1vku4wds659u3.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Eeeee...
I tak wiadomo dokladnie, co powiedza ;)

P-Kol

Czym rozni sie telewizja ..... ? ( nie dotyczy...Piotra ;)