Czym rozpu¶cić nagar?

Data: 2010-08-11 14:41:59
Autor: hamberg
Czym rozpu¶cić nagar?
a plyn do czyszczenia silnikow z oleju? Nie wiem na ile staly jest ten
nagar ale silnie zaschniety olej na silniku po prostu sie rozplynal po
paru minutach.

Data: 2010-08-12 00:16:13
Autor: J_K_K
Czym rozpuscic nagar?
Uzytkownik "hamberg" <radoslaw.gawlik@gmail.com> napisal w wiadomosci news:2b8a9e0d-9186-4332-a632-04a9a8c78a72y11g2000yqm.googlegroups.com...
a plyn do czyszczenia silnikow z oleju? Nie wiem na ile staly jest ten
nagar ale silnie zaschniety olej na silniku po prostu sie rozplynal po
paru minutach.

W przypadku nagaru na tloku i glowicy Jawy i Simsona
bralem po prostu szmatke umoczona w benzynie i schodzilo :-)

Pzdr

JKK

Czym rozpu¶cić nagar?