Czym rozpu¶cić nagar?

Data: 2010-08-11 22:19:16
Autor: to
Czym rozpu¶cić nagar?
begin Tomasz Pyra
Czym można rozpuścić nagar którego gruba warstwa zalega na elementach
silnika?

Ja bym spróbował tam WD40 napsikać.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-12 01:50:17
Autor: Tomasz Pyra
Czym rozpuścić nagar?
to pisze:
begin Tomasz Pyra

Czym można rozpuścić nagar którego gruba warstwa zalega na elementach
silnika?

Ja bym spróbował tam WD40 napsikać.

WD-40 szło tak sobie, ale znalazłem jakiś inny multispray którym poszło nawet lepiej.

W każdym razie po proszku do prania, zmywarki, myjni, wd-40 i ciągłym szorowaniu od środka "berłem" przeznaczonym do mycia sedesu, trochę tego syfu się pozbyłem, ale nadal to jest dalekie do doskonałości.

Jutro poszukam w motoryzacyjnym czegoĹ› mocniejszego.

Czym rozpu¶cić nagar?