Czym rozpuscić olej silikonowy do o-ringów?

Data: 2017-07-10 19:06:30
Autor: Pszemol
Czym rozpuscić olej silikonowy do o-ringów?
Wiem, że niezbyt elektroniczny temat, ale dużo tu majsterkowiczów:

Czy ktoś zna się może z czego robi się silikonowy "olej" do o-ringów?
Albo co go dokładnie rozpuści, odtłuści, zmyje z miejsca gdzie go
być nie powinno? :-)

W ostatniej podróży z nurkowania zgnietli mi walizkę i rozwalili
plastikową część regulatora II-stopnia, rozwalili też buteleczkę ze
smarowidłem do o-ringów do nurkowania - przeźroczysty "olej":
http://www.drsfostersmith.com/product/prod_display.cfm?pcatid=9708

Nie wiem czym to dokładnie zmyć, rozpuścić ze szczeliny zanim
sobie skleję pękniętą obudowę regulatora, która była chyba
oryginalnie ultradźwiękowo spawana krawędź do krawędzi...
Próbowałem izopropylowy alkohol 91% ale wciąż jest tłusta
pozostałość po tym rozlanym oleju.

Czym rozpuscić olej silikonowy do o-ringów?