Czym się różnią źli "zagraniczni agenci" w Putinistanie od dobrych "zagranicznych agentów" w USA?

Data: 2019-11-24 23:17:51
Autor: J.F.
Czym się różnią źli "zagraniczni agenci" w Putinistanie od dobrych "zagranicznych agentów" w USA?
Dnia Sat, 23 Nov 2019 13:33:02 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):
Ktoś mi ciemnemu wskaże te kluczowe _prawne_ różnice dzięki którym jedno
jest cacy a drugie fuj?  Bo jeszcze wyjdzie że jakiś nadgorliwy matoł
opierdala zły Putinistan tak że dobre USA obrywają ;-)

Nie widzisz ? W USA trzeba to bylo zalatwic ustawowo w 1938,
w ZSRR/Rosji radzili sobie bez ustawy przez 70 lat :-)

https://en.wikipedia.org/wiki/Foreign_Agents_Registration_Act
The Foreign Agents Registration Act (FARA) is a United States law
passed in 1938 requiring that agents representing the interests of
foreign powers in a "political or quasi-political capacity" disclose
their relationship with the foreign government and information about
related activities and finances.

https://en.wikipedia.org/wiki/Russian_foreign_agent_law
The Russian "foreign agent" law, officially "On Amendments to
Legislative Acts of the Russian Federation regarding the Regulation of
the Activities of Non-profit Organisations Performing the Functions of
a Foreign Agent", is a law in Russia that requires non-profit
organizations that receive foreign donations and engage in "political
activity" to register and declare themselves as foreign agents.[1]
The bill was [...] signed into law by President Vladimir Putin on
20 July 2012.[1]

J.

Data: 2019-11-25 13:07:44
Autor: Olin
Dnia Sun, 24 Nov 2019 23:17:51 +0100, J.F. napisał(a):

Nie widzisz ? W USA trzeba to bylo zalatwic ustawowo w 1938,
w ZSRR/Rosji radzili sobie bez ustawy przez 70 lat :-)

Grupa Dziadka Mroza może o tym nie wiedzieć. A. Filip i u2 powinni tym
podać z Truvorem:
o2.pl/artykul/rosja-kulturysta-z-zakazem-wjazdu-na-terytorium-polski-6448135125620353a

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-11-25 15:10:44
Autor: u2
W dniu 25.11.2019 o 13:07, sracz z UB pisze:
Grupa Dziadka Mroza może o tym nie wiedzieć. A. Filip i u2 powinni tym
podać z Truvorem

ano nisu prosto z ubeckiego sracza, podali że ten kacap jest mister universum z roku 2008, ale żadnego konstantina nie ma na liście, jest arnie s., kostka b. niet:))))))))

Data: 2019-11-25 16:22:28
Autor: A. Filip
Czym w USA?
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]
[ były linki ]

Nie widzisz ? W USA trzeba to bylo zalatwic ustawowo w 1938,
w ZSRR/Rosji radzili sobie bez ustawy przez 70 lat :-)

Należy więc stanowczo potępić Putinistan za to że śmieli sobie
dorobić podstawy prawne "jak w USA"? ;-)

Eksperyment myślowy: Jak szybko USA "ureguluje prawnie" jak komuś z
zagranicy będzie się chciało (zbyt otwarcie) wrzucić parędziesiąt
milionów USD przez różne NGO np. w ruch "Black Lifes Matter"?

--
A. Filip

Data: 2019-11-26 12:44:23
Autor: Olin
Dnia Mon, 25 Nov 2019 16:22:28 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

Należy więc stanowczo potępić Putinistan za to że śmieli sobie
dorobić podstawy prawne "jak w USA"?

Sputnik już to zrobił?

Data: 2019-11-26 13:32:21
Autor: A. Filip
Czym w USA?
Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:
Dnia Mon, 25 Nov 2019 16:22:28 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

Należy więc stanowczo potępić Putinistan za to że śmieli sobie
dorobić podstawy prawne "jak w USA"?

Sputnik już to zrobił?

Twoim zdaniem powinien?  Moim mogliby jak nie są nastawieni
głownie na odbiorców idiotów.
"Ironii miecz ostry dla idiotów obosiecznym jest"  :-)

--
A. Filip

Data: 2019-11-26 14:00:59
Autor: Olin
Czym się różnią źli "zagraniczni agenci" w Putinistanie od dobrych "zagranicznych agentów" w USA?
Dnia Tue, 26 Nov 2019 13:32:21 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

Sputnik już to zrobił?

Twoim zdaniem powinien?

Naturalnie; to przecież najbardziej obiektywne i niezależne źródło
informacji we wszechświecie.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-11-26 14:28:04
Autor: A. Filip
Czym w USA?
[...]

:-)

Ja nie wierzę w media niezależne.  Przeważnie wierze że ostro ze sobą
konkurujące (także ekonomicznie) media "rozmaicie zależne" są ich
całkiem niezłym przybliżeniem.  Sputnik się "marnie" wpisuje w model
mediów niezależnych.  W model tabunu mediów rozmaicie zależnych wpisuje
się całkiem nieźle :-)

A jak chcesz po prawniczemu: "Należy wysłuchać obu stron" [A].
Ignorujesz prawnika-obrońcę bo mu oskarżony płaci za reprezentowanie
siebie czy dlatego że marnie broni?
[A] https://pl.wikipedia.org/wiki/Audiatur_et_altera_pars

--
A. Filip