Czym się (zim±) różni± zimówki od całorocznych ?

Data: 2011-11-09 19:14:52
Autor: Lukasz
Czym się (zim±) różni± zimówki od całorocznych ?
Użytkownik "Latet" <latet@latet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9edki$7o6$1inews.gazeta.pl...
Mam za sob± do¶wiadczenia zarówno z różnymi zimówkami, jak i z
całorocznymi.  Jedne i drugie s± wystarczaj±co dobre na ¶niegu,

ilu ludzi tyle opinii, dla mnie wiele opon zimowych nie jest wystarczaj±co dobrych na ¶niegu ale ja to czasem po ¶niegu szybciej jeżdżę niż w deszczu ;)

Łukasz

Czym się (zim±) różni± zimówki od całorocznych ?