Czym się (zim±) różni± zimówki od całorocznych ?

Data: 2011-11-10 17:46:33
Autor: Wojciech Wrodarczyk
Czym się (zim±) różni± zimówki od całorocznych ?
W dniu 2011-11-09 18:35, Latet pisze:
Witam,

Czym się różni± zimówki od całorocznych? Pytam poważnie.

Mam dylemat, które kupić na zimę. Tylko na zimę, bo na lato - póki co -
i tak wróciłbym do obecnych letnich, bo s± bardzo dobre (nawet na
deszczu) ale już maj± parę lat (nie wiem ile, kupiłem razem z autem w
tym roku, a oznaczenia daty produkcji nie mogę się doszukać).

Mam za sob± do¶wiadczenia zarówno z różnymi zimówkami, jak i z
całorocznymi. Jedne i drugie s± wystarczaj±co dobre na ¶niegu, ale
znacznie gorzej "trzymaj±" na mokrym asfalcie. Więc przestałem rozumieć
różnicę miedzy nimi. Może jedyna różnica polega na tym, że na zimowych
lepiej latem nie jeĽdzić, a na całorocznych można? Je¶li tak jest, to na
zimę kupiłbym raczej caloroczne, na lato wrócę do letnich, ale pewnie
już ostatni sezon, a potem zostan± na jaki¶ czas tylko te całoroczne.

Dzięki,

latet

Ostatni Auto¶wiat poradnik robi test.
Wyniki, generalnie poleca, niewielkie różnice w zimie, większe w lecie, ale dla spokojnej jazdy OK.

Data: 2011-11-10 17:10:23
Autor: Gil
Wojciech Wrodarczyk <w.wrodarczyk@wp.pl> napisał(a):
W dniu 2011-11-09 18:35, Latet pisze:
> Witam,
>
> Czym się różni± zimówki od całorocznych? Pytam poważnie.

Zimówki musisz zmieniać na wiosnę a całorocznych nie.

--

Czym się (zim±) różni± zimówki od całorocznych ?