Czym skleić?

Data: 2009-08-04 11:15:33
Autor: smint
Czym skleić?
Witam

Czy istnieje jakiś klej, który sklei rękojeść rury od odkurzacza?
Dwie części trzeba połączyć doczołowo.
Za nową w sklepie (serwisie) chcą koło 100zł.

Pozdrawiam
Marcin

Data: 2009-08-04 02:53:51
Autor: ZbyszekZ
Czym skleić?
On 4 Aug, 11:15, "smint" <sm...@gazeta.pl> wrote:
Witam

Czy istnieje jakiś klej, który sklei rękojeść rury od odkurzacza?
Dwie części trzeba połączyć doczołowo.
Za nową w sklepie (serwisie) chcą koło 100zł.

Chyba nie ma kleju który by wytrzymał. W każdym razie na kilka czy
kilkanaście które próbowałem żaden.
Ostatni mój pomysł był taki że skleiłem jakimś cyjanopanem aby mieć
dokładne połączenie a następnie lutownicą wtopiłem kilka drutów dla
wzmocnienia, a jak zaczeło znowu trzeszczeć to dodalem drutów ale nie
wtapiałem tylko okleiłem taśmą klejącą (z tych naprawczych).
Działało jakiś czas (ale że w końcu padł silnik to dałem spokój ;-)

--
ZZ@private

Data: 2009-08-04 21:29:49
Autor: kogutek
Czym skleić?
On Tue, 04 Aug 2009 11:15:33 +0200, smint wrote:

> Witam
> Dwie czÄ&#65533;Ĺ&#65533;ci trzeba poĹ&#65533;Ä&#65533;czyÄ&#65533; doczoĹ&#65533;owo.
> Za nowÄ&#65533; w sklepie (serwisie) chcÄ&#65533; koĹ&#65533;o 100zĹ&#65533;.
> Marcin

Wujek Sknerus.
Niekoniecznie sknerus. Bylem dzisiaj w sklepie z częściami do naprawy AGD. Facet
przyniósł przód od szuflady, z lodówki. Wyszedł ze starym bo nowy kosztuje ponad
80 złotych. Niektóre ceny są chore.  --

Data: 2009-08-04 14:08:43
Autor: lumarcin
Czym skleić?
poszukaj kleju do plastikow nazywa sie BONDINI PLUS , ale poniewaz powierzchnia klejenie jest mala wiec trzewba bedzie wzmocnic miejsce klejenia jakims innym tworzywem ktore ten klej przytrzyma ;). swego czasu kleilem tym klejem obudowe lusterka samochodowego i przez 5 lat nie odpadlo, tyle tylko ze sily nacisku pewnie sa duzo mniejsze niz na rekojesc rury od odkurzaca ;)

Data: 2009-08-04 17:10:07
Autor: Paulinka
Czym skleić?
smint pisze:
Witam

Czy istnieje jakiś klej, który sklei rękojeść rury od odkurzacza?
Dwie części trzeba połączyć doczołowo.
Za nową w sklepie (serwisie) chcą koło 100zł.

Ja skleiłam czymś podobnym :
http://www.allegro.pl/item684062705_pistolet_do_klejenia_na_goraco_klej_gratis.html

--

Paulinka

Data: 2009-08-04 22:22:04
Autor: Koteczek
Czym skleić?

Ja skleiłam czymś podobnym :
http://www.allegro.pl/item684062705_pistolet_do_klejenia_na_goraco_klej_gratis.html

hihi, kobiety ;-)

To nie trzyma dobrze niczego, nadaje sie do tego do czego zaleca sprzedawca.

Mozna rure zaniesc do punktu spawania plastikow (np zderzaki samochodowe) ale dokladnie - powierzchnia mala a sily duze.

Do poszkodowanego - czy to nie jest ZELMER?

Data: 2009-08-07 20:58:49
Autor: smint
Czym skleić?

Do poszkodowanego - czy to nie jest ZELMER?

HOOVER

Data: 2009-08-05 07:21:10
Autor: nom
Czym skleić?

Użytkownik "smint" <smint@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h58u7l$gpg$1inews.gazeta.pl...
Witam

Czy istnieje jakiś klej, który sklei rękojeść rury od odkurzacza?

Mocna taśma, taka srebrna zbrojona, może nie będzie wyglądać estetycznie, ale będzie trzymać. :-)

Data: 2009-08-05 02:46:31
Autor: ZbyszekZ
Czym skleić?
On 5 Aug, 07:21, "nom" <no...@usunto.gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "smint" <sm...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:h58u7l$gpg$1inews.gazeta.pl...

> Witam

> Czy istnieje jakiś klej, który sklei rękojeść rury od odkurzacza?

Mocna taśma, taka srebrna zbrojona, może nie będzie wyglądać estetycznie,
ale będzie trzymać. :-)

Nie będzie, sprawdzone. Taśma nie ma żadnej wytrzymałości na zginanie.

--
ZZ@private

Data: 2009-08-06 12:35:09
Autor: nom
Czym skleić?

Użytkownik "ZbyszekZ" <zbyszekz@gmail.com> napisał w wiadomości news:a8db324d-6b4c-4aa2-a60d-ed41a66826c3j32g2000yqh.googlegroups.com...

Nie będzie, sprawdzone. Taśma nie ma żadnej wytrzymałości na zginanie.

To masz jakąś inną taśmę, u mnie trzymało kilka lat, teraz mam inny odkurzacz. :-)
Poza tym autor nie dał nam zdjęcia, więc nie wiem gdzie ma to złamanie, może w środek wystarczy włożyć kawałek rurki plastikowej i obwinąć taśmą, ale nie widzę tego to nie wiem. :-)

Data: 2009-08-05 12:16:37
Autor: --=olo=--
Czym skleić?
może taki zestaw: mata szklana i żywica
np.: http://www.allegro.pl/item700300740_zywica_poliestrowa_z_mata_szklana_kpl_napraw.html

-- =olo=--

Data: 2009-08-05 12:17:43
Autor: Panslavista
Czym skleić?

[...]

100 zeta to jeszcze nie jest cena zaporowa. Ale w różnych przypadkach
życiowych może być. Najlepiej byłoby wstawić obie części do rury o większej
średnicy na kleju. Nie będzie to ładne, ale miejsce połączenia zostanie
ujęte w mufę i nabierze wytrzymałości na zginanie. Inny sposób - w środek
włożyć kawałek rurki na kleju - wadą jest zwężenie, na którym mogą
zatrzymywać się śmieci. Niewielką poprawę moze spowodować zukosowanie
krawędzi wstawki od strony wlotu. Inna sprawa - zmierzyć średnicę
wewnętrzną - w sklepach z materiałami hydraulicznymi poszukać odpowiedniej
rurki kanalizacyjnej, może trafisz na taką, która będzie przylegać ciasno do
wnętrza - najkrótsze handlowe odcinki to 25cm. Gdy różnice nie są wielkie
można taką rurkę naciąć wzdłuż i ściskając wcisnąć do naprawianej rury,
oczywiście na klej.

Czym skleić?