[Lekko OT] Czym skleil plastik z metalem - klamka tylnej klapy.

Data: 2012-03-15 08:34:17
Autor: ToMasz
[Lekko OT] Czym skleil plastik z metalem - klamka tylnej klapy.

Czym to zlepic?
jeśli wogóle to da się zalepić to jedynie starym, białym distalem. dlaczego? ano dlatego że im lepiej klej zwiąże z powierzchniami klejonymi tym lepiej będzie trzymał. żadne 10 minut na to nie wystarczy. dlatego stary distal ma na to kilka godzin. Kupić go ciężko, ale da się (nawet na allegro) za to koszt mały ( 10zł)
Co do temperatur, to powiem Ci że ja naprawiałem nim gwint w elemencie układu chłodzenia samochodu, wiec było tam od -20 do +100. Wytrzymał.
ToMasz

[Lekko OT] Czym skleil plastik z metalem - klamka tylnej klapy.