Czym slad zapisac? [NCTG]

Data: 2012-04-06 13:42:06
Autor: Jacek
Czym slad zapisac? [NCTG]

U¿ytkownik "rmikke" <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> napisa³ w wiadomo¶ci news:jlhuj70lradrn.newsguy.com...
Dostal mi sie telefon z giepeesem. Ale nie zaden smartfon, tylko taki troche
lepszy klocek (SonyEricsson Elm). Znacie na takie rzeczy jakas ultraprosta
aplikacyjke do zapisywania sladow? Taka, zeby wlaczyc - zapisuje, wylaczyc -
przestaje, a slady do sciagniecia na komputer, wzglednie wyslania do jakiegos
serwisu?

ja uzywam endomondo
jest chyba na wszystkie platformy a chyba jako jeden mi znany
pokazuje na biezaco gdzie jestes.
Ze strony mozesz potem sciagnac jako gpx
niewykluczone ze jakby zginal telefon pokazalo by gdzie sie slad skonczyl
Choc trekbudy chyba tez pokazuje na biezaco ale cos mi w nim nie pasowalo

pozdrawiam
Jacek

Data: 2012-04-06 14:40:20
Autor: szufla
Czym slad zapisac? [NCTG]

ja uzywam endomondo
jest chyba na wszystkie platformy a chyba jako jeden mi znany
pokazuje na biezaco gdzie jestes.

W sensie obserwacji przez www ? Komu to potrzebne, chyba tylko zonie ?:)
Co innego jakies zawody, moze wzgledy bezpieczenstwa. Generalnie to zbedny gadget.
http://www.livetrack24.com/

Ze strony mozesz potem sciagnac jako gpx
niewykluczone ze jakby zginal telefon pokazalo by gdzie sie slad skonczyl
Choc trekbudy chyba tez pokazuje na biezaco ale cos mi w nim nie pasowalo

Musisz miec dostep nonstop do internetu.
Na endomondo nie mozesz wrzucic wlasnych modyfikowanych gpxow np. gpxeditorem. Traktuje je jako uszkodzone.
Skasowalem tam konto wlasnie z tego powodu.

sz.

Data: 2012-04-13 10:51:25
Autor: Tomek Banach
Czym slad zapisac? [NCTG]
On 2012-04-06 14:40, szufla wrote:

ja uzywam endomondo
[...]

W aplikacji jest zakładka z mapa i pokazuje twoją trasę i gdzie jesteś. No ale wymaga internetu (chyba mapy googla) więc żre transfer.

--
Tomek

Data: 2012-04-13 11:20:22
Autor: szufla
Czym slad zapisac? [NCTG]
W aplikacji jest zakładka z mapa i pokazuje twoją trasę i gdzie jesteś. No ale wymaga internetu (chyba mapy googla) więc żre transfer.

Do najnowszego TB jest napisana wtyczka do Livetrack24. Przetestowalem i np. nadanie 1/60sek to okolo 1MB/h, przynajmniej u mnie tak wychodzi. Sporo.

sz.

Data: 2012-04-14 22:50:36
Autor: Wojciech Waga
Czym slad zapisac? [NCTG]
On 04/13/2012 11:20 AM, szufla wrote:
[...]

ZTCP MapNav wysyla mniej. Ale musiałem sam napisać serwerową część, ale już nie pamiętam dlaczego :]

pozdr.
w.

Czym slad zapisac? [NCTG]