Czym sprawdzić łączność sieci?

Data: 2009-09-26 16:55:34
Autor: maX
Czym sprawdzić łączność sieci?

Użytkownik "Piotr Dworak" <piotrdworak@interia.pl> napisał w wiadomości news:h9kso7$63p$1news.mm.pl...
Witam,
sorki za głupio napisany temat, ale mam świeżo położone kable sieciowe w całym domu, jeszcze nie zatynkowane, ale zanim nadejda tynki wolałbym sprawdzić czy wszystko działa. Jest jakis miernik na rynku, albo sposób by sprawdzic czy kable nie są uszkodzone albo cuś? Bo jak juz tynki bedą a coś nie będzie działać to pozostanie mi wi-fi, a tego wolałbym uniknąć.
Zaznaczam, że w miejscu budowy jeszcze nie mam połączenia internetowego.

Pozdrawiam,
Piotr Dworak

Nowoczesne karty sieciowe mają oprogramowanie diagnostyczne które - w razie jaj - potrafi wykryć na którym metrze kabla jest problem.

Czym sprawdzić łączność sieci?