Czym usunąć wtartą w lakier gumę z opony

Data: 2015-12-14 08:28:40
Autor: ToMasz
Czym usunąć wtartą w lakier gumę z opony

https://app.box.com/s/1deyfg8fjfqdrcmgivweboudvo5jxj8q

Tarłem microfibrą z wodą, pryskałem kercherem, tarłem płynem na owady,
tarłem środkiem na asfalt i smołę, tarłem płynem z chłodnicy i nawet
WD40. Nic nie pomaga.

jak wd40 nie pomógł, to ciężka sprawa. dawniej robiło się to takim mleczkiem do konserwacji karoserii. nie pamiętam nazwy. czerwona butelka, białe mleczko lekko ścierne, ale bardziej działało jak pasta lub wosk do lakieru.
benzyną próbowałeś?
ToMasz

Czym usunąć wtartą w lakier gumę z opony