Czym usunąć wtartą w lakier gumę z opony

Data: 2019-12-03 01:32:18
Autor: filmykulinarne
Czym usunąć wtartą w lakier gumę z opony
W dniu poniedziałek, 14 grudnia 2015 00:26:19 UTC+1 użytkownik PlaMa napisał:
Cze¶ć.

Macie jakie¶ sugestie czym można by było usun±ć wtart± gumę z lakieru? TIR zmieniał pas ze mn± na nim i wydaje mi się, że wręcz j± wtopił w lakier i rysy, które w nim zrobił.

https://app.box.com/s/1deyfg8fjfqdrcmgivweboudvo5jxj8q

Tarłem microfibr± z wod±, pryskałem kercherem, tarłem płynem na owady, tarłem ¶rodkiem na asfalt i smołę, tarłem płynem z chłodnicy i nawet WD40. Nic nie pomaga.

Może macie jaki¶ relatywnie tani i przydomowy patent? Chodzi o gumę, bo mam podkład pod lakier i lakier bezbarwny, więc planuję wgniecenia olać, ryski wypełnić podkładem i cało¶ć pokryć bezbarwnym.
Cały przebiegły plan siadł jednak na tym, że nie mogę zmyć tego cholerstwa.

Byłem u lakiernika i powiedział, że błotnik zrobi za 500zł, ale kasa z PZU (swoj± drog± gnojki policzyli minimaln± roboczo-godzinę, co za łajz± trzeba być by tam pracować?) rozeszła się na bież±ce naprawy foki, więc chciałbym to przydomowymi sposobami załatwić.

Czym usunąć wtartą w lakier gumę z opony