Czym usuwaæ aplikacje Androida - aby system byl OK

Data: 2015-01-29 15:21:15
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Czym usuwaæ aplikacje Androida - aby system byl OK
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniÄ…cy siÄ™ nazwÄ… Zebris
naskrobał(a):

Mam telefon z androidem.
Chcę instalować różne aplikacje ale jak któraś nie będzie mi odpowiadać będę ją kasować.
W pececie jest tak, że nawet usunięta aplikacja zostawia jakieś śmieci w systemie.
Czy jest jakiś program do zupełnego odinstalowania softu w komórce z androidem?
Boję się, że po instalacji np. 100 programów i odinstalowaniu 90 z nich w systemie zostaną śmieci i system będzie b. wolno działał.
W win7 jest np. ccleaner.

Ja radzÄ™ sobie na dwa sposoby. Pierwszy to aplikacja Easy uninstaler, usuwa
zarówno aplikacje jak i sprząta po niej śmieci. A drugi to kombajn o nazwie
Battery Doctor. Ten opiekuje się moją baterią, wyłącza zbędne procesy,
zarządza ładowaniem i rozładowaniem baterii, dociągnął mi (za moją zgodą)
programik o nazwie Clean Master i ten też sprząta, dodatkowo zwalniając
pamięć ze zbędnych plików. Battery Doctor proponuje równiez dociągnięcie AV
(używam) i przeglądarki internetowej(mnie jakoś nie podeszła) - ale to juz
jak kto woli.
Wszystkie programy zassane ze sklepu play, obarczone niestety reklamami.
--
....:::WISKOLER:::...
Pod dom Stirlitza podjechał samochód, z którego wyskoczyło trzech

Czym usuwaæ aplikacje Androida - aby system byl OK