Czym uszczelnić pokrywę zaworów w Punto?

Data: 2009-09-12 09:55:50
Autor: Wyndkorz
Czym uszczelnić pokrywę zaworów w Punto?
Mocniej dokrecic sie nie da.Na deklu są ograniczniki które trzeba spiłować z 1mm,załozyc nową uszczelke i problem znika.

Data: 2009-09-12 11:00:35
Autor: Przemolo

Użytkownik "Wyndkorz" <howard2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h8fk5d$vgj$1news.onet.pl...
Mocniej dokrecic sie nie da.Na deklu są ograniczniki które trzeba spiłować z 1mm,załozyc nową uszczelke i problem znika.

Próbowałem piłować wszystkie 4 - niewiele dało :-/
Nie wiem - może za mało.

Data: 2009-09-12 17:34:51
Autor: Wyndkorz
Czym uszczelnić pokrywę zaworów w Punto?
Piłować do skutku :-).