Czym wyczyścić klawiaturę ??

Data: 2011-11-18 14:29:33
Autor: MH
Czym wyczyścić klawiaturę ??
 Bo już do Pani Nędzy tak mam uflejanego laptoka , że aż wstyd...

MH

Data: 2011-11-18 15:44:32
Autor: raff
Czym wyczyścić klawiaturę ??

" MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:ja5q4d$mbo$1inews.gazeta.pl...
Bo już do Pani Nędzy tak mam uflejanego laptoka , że aż wstyd...

Musisz wziac srubokret, powyciagac wszystkie klawisze i je umiescic w jakims plynie do mycia naczyn.

R.

Data: 2011-11-18 14:59:53
Autor: MH
Czym wyczyścić klawiaturę ??
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

Musisz wziac srubokret, powyciagac wszystkie klawisze i je umiescic w =
jakims plynie do mycia naczyn.

R.

==================

Ahaaa..  A ja wczorej wdupcyłem laptoka do zmywarki...  Uflejany dalej tak
samo , ale przynajmniej ładnie pachnie !!

MH

Data: 2011-11-18 18:16:28
Autor: Kubuś Puchatek
Czym wyczyścić klawiaturę ??
Dnia Fri, 18 Nov 2011 15:44:32 +0100, raff napisał(a):

[...]

Jakim to już palancie nie wiesz?

--
Wysłany 2011-11-18 18:16:12.

Czym wyczyścić klawiaturę ??