Czym wyczyscic tlumik ze smaru

Data: 2010-01-04 12:27:19
Autor: duddits
Czym wyczyscic tlumik ze smaru
Piotr Klimek pisze:
Czesc,
Przy okazji budowy i pozniejszego dostrajania olejarki do lancucha
ubrudzilem sobie wydechy w smarze do lancucha. Smar w postaci drobnych
kropelek przyklejal sie do wydechow i pozniej smazyl na nich przez pol
roku. Teraz pytanie czym moglbym to wyczyscic. Probowalem karcherem i
nafta bezskutecznie. Dodam, ze z felgi smar schodzi przy pomocy nafty bez problemu, ale z uwagi na to, ze wydechy sa jakby chropowate to drobinki smaru powlazily w powierzchnie wydechu i nie chca zejsc. Czy jest jakis specyfik, ktory rozpuszcza smar?

Co prawda jeszcze nie próbowałem (preparat stoi sobie w piwnicy na półce
i czeka aż mi się zachce), ale to podobno nieźle działa na tego typu
zabrudzenia:

http://www.moto-akcesoria.pl/preparat-do-czyszczenia-motocykla-arexons,p,26611

--
duddits