Czym wyprasować podsufitkę peugeot 207?

Data: 2009-06-12 04:16:21
Autor: maxknowledge
Czym wyprasować podsufitkę peugeot 207?
Witam,

złożyłem całe autko i potrzebuję teraz założyć podsufitkę, tylko jest
lekko pofałdowana i nie wiem czym wyprasować? Podsufitka peugeouta 207
2006 rok, opalark± czy par± j± potraktować, macie jakie¶ garażowe
sposoby? (Trochę poleżała i sama zauważyłem się poprasowała).
Pozdrawiam

Data: 2009-06-12 13:45:55
Autor: Maciek
Czym wyprasować podsufitkę peugeot 207?
Użytkownik "maxknowledge"

(Trochę poleżała i sama zauważyłem się poprasowała).

Nie wiem z jakiego materiału jest wykonana ale...
Płaszcz wojskowy, taki jakby filcowy, to się lekko namaczało i wieszało w ciepłym do wyschnięcia. Jak wysechł, to żadne prasowanie nie zrobiłoby tego lepiej - taki był wyprostowany ;) Pytanie, czy podsufitka się od tego jeszcze bardziej nie poskręca; zależy pewnie od tego czy to jest sam materiał, czy może na lewej stronie jest czym¶ pokryty (plastik).

M.

Data: 2009-06-12 05:35:37
Autor: maxknowledge
On 12 Cze, 13:45, "Maciek" <mmu...@gmail.com> wrote:

jeszcze bardziej nie poskręca; zależy pewnie od tego czy to jest sam
materiał, czy może na lewej stronie jest czym¶ pokryty (plastik).

Po lewej stronie jest tak jakby gruba warstwa kartonu (wła¶ciwie
czego¶ bardziej twardszego) pianka... trudno to nazwać, namoczyć lekko
te fałdki?

Data: 2009-06-12 13:49:26
Autor: Maciek
Czym wyprasować podsufitkę peugeot 207?
Użytkownik "Maciek"

namaczało

Oczywi¶cie nie przez zanurzenie :) Szczotk± nanosiło się wodę a w miejscach mocniejszych zagnieceń trochę więcej wody trzeba było "wetrzeć".
No i w Twoim przypadku raczej nie wieszać a rozłożyć na płaskim. Jak np. gruby sweter po praniu.

M.

Data: 2009-06-12 05:23:46
Autor: maxknowledge
Czym wyprasować podsufitkę peugeot 207?
On 12 Cze, 13:49, "Maciek" <mmu...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Maciek"

> [...]

mocniejszych zagnieceń trochę więcej wody trzeba było "wetrzeć"..
No i w Twoim przypadku raczej nie wieszać a rozłożyć na płaskim.. Jak np.

To ten gruby sweter ma być wilgotny, czy mam wetrzeć w małe fałdki
trochę wody?

Czym wyprasować podsufitkę peugeot 207?