Czym zabezpieczyć mechanizm zamka.

Data: 2010-12-05 20:59:48
Autor: KM
Czym zabezpieczyć mechanizm zamka.

"bagno" <bagno@o2.pl> wrote in message news:4cfb9f61$0$21002$65785112news.neostrada.pl...
Witam

Wiem, że takie pytanie padało milion razy ale jakoś nie mogę znaleźć odpowiedzi.

Mam "samochód" (fiat uno) i ostatnio zaczeły mi zamarzać mechanizmy zamka. Efekt jest
taki, że drzwi nie da sie zatrzasnąć bo mechanizm nie łapie bolca która wchodzi w drzwi i się
zatrzaskuje.

Ten mechanizm składa się z części zewnętrznej i wewnętrznej. Tą zewnętrzną dokładnie wyczyściłem
i nasmarowałem. Wydaje mi się, że działa. Gorzej ta wewnętrzna. Nasmarowałem to bez dokładnego czyszczenia
(nie do końca wiedziałem jak to wymontować) ale to nic nie pomogło. Teraz wymontowałem i widzę, że
smarowanie było bez sensu. Gęsty smar mi posklejał te blaszki i delikatne sprężynki nie są w stanie tego
przesuwać tak żeby działało. Wyczyściłem wszystko dokładnie i teraz pytanie: czym to nasmarować ?

"White Grease II " firmy Kent. Dystrybutorem jest min. firma Luna. Smar wtryskiwany jest w plynnej postaci, nastepnie dosyc szybko odparowuje czynnik "rozrzedzajacy", co powoduje ze w smarowanym miejscu pozostaje srodek o wlasciwej konsystencji.
Umozliwia to wtryskiwanie smaru  w ciasne mechanizmy i inne nietypowe miejsca, gdzie normalny smar w sprayu zapchalby to po pierwszym psiknieciu..... Sam uzywalem tego w wielu mechanizmach w samochodzie min mechanizmach drzwi.
Ogolnie w ofercie Kent'a jest wiele ciekawych produktow. Dla informacji - nie jestem zadnym sprzedawca tej marki :).
W firmie ktorej pracowalem, zaopatrywali sie w chemie Kenta i tak przy okazji kupowalem na wlasny uzytek to i tamto... :) po atrakcyjnych cenach od pana, ktory to przywozil.

Pozdrawiam
KM

Czym zabezpieczyć mechanizm zamka.