Czym zabezpieczyć obtarty próg?

Data: 2010-08-18 00:50:58
Autor: Tomasz Pyra
Czym zabezpieczyć obtarty próg?
Samotnik pisze:
Trochę za wcze¶nie zacz±łem skręcać, ale my¶lałem, że krawężnik jest sporo
niższy. No, nie był i obtarłem sobie o róg krawężnika próg w okolicach miejsca, gdzie się podstawia podno¶nik. Od spodu, ale konkretnie, po prostu się na nim powiesiłem. Nie widać tego szczególnie, ale obawiam się o korozję. Czy można to jako¶ prosto zakonserwować? Może nawet po chamsku wygl±dać - tak jak napisałem - tego patrz±c z zewn±trz wła¶ciwie nie widać. Wiem, że było co¶ takiego co się chyba fluidol nazywało - taka masa, któr± się w dużych fiatach do profili wstrzykiwało. :) Dawało to taki klajstrowaty syf. Może co¶ podobnego można tam
zastosować?

My¶lę że na ¶wieżo to spokojnie możesz po prostu podkład tam położyć.
Jak Ci się zachce to to sobie kolorem pomalujesz potem.

Data: 2010-08-18 03:44:56
Autor: Patryk
Czym zabezpieczyć obtarty próg?
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
Samotnik pisze:
Trochę za wcześnie zacząłem skręcać, ale myślałem, że krawężnik jest sporo
niższy. No, nie był i obtarłem sobie o róg krawężnika próg w okolicach miejsca, gdzie się podstawia podnośnik. Od spodu, ale konkretnie, po prostu się na nim powiesiłem. Nie widać tego szczególnie, ale obawiam się o korozję. Czy można to jakoś prosto zakonserwować? Może nawet po chamsku wyglądać - tak jak napisałem - tego patrząc z zewnątrz właściwie nie widać. Wiem, że było coś takiego co się chyba fluidol nazywało - taka masa, którą się w dużych fiatach do profili wstrzykiwało. :) Dawało to taki klajstrowaty syf. Może coś podobnego można tam
zastosować?

Polecam spray cynkowy, ale jakiejĹ› dobrej firmy np.
http://www.crcindustries.com/auto/content/prod_detail.aspx?PN=18412&S=Y

--
Patryk

Czym zabezpieczyć obtarty próg?