Czym zaimpregnowac granit?

Data: 2011-11-20 07:12:36
Autor: ptoki
Czym zaimpregnowac granit?
Wlasnie zamontowalem blaty w kuchni i widze ze kropnie pija wode.
Pewnie z kolorowymi plynami bedzie tak ze zaplamia.
Blaty sa surowe. Niczym nie napuszczane.

Kupilem w castoramie "HG ochrona przed plamami" pomazalem ciutke na
probe i po wyschnieciu dalej pije wode.

Dostalem od innej firmy probki i te wody nie pija. Glupio do nich
dzwonic i pytac jak to zrobic :)

Pytanie:
Czym napuscic/nawoskowac/zaimpregnowac blat zeby sie nie plamil i woda
sie go bala?

Data: 2011-11-20 17:56:33
Autor: Marex
Czym zaimpregnowac granit?
ptoki <sczygiel@gmail.com> napisał(a):
[...]

    Taki masz granit, że pije wodę..??  czy aby na pewno to naturalny granit???

Data: 2011-11-20 19:36:43
Autor: Andy Niwiński
Czym zaimpregnowac granit?

"Marex" <marksv@WYTNIJ.gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jabf0h$jfd$1inews.gazeta.pl...
[...]

A co w tym dziwnego. Naturalny granit pije wode jak drzewo.

Data: 2011-11-21 00:53:10
Autor: Ikselka
Czym zaimpregnowac granit?
Dnia Sun, 20 Nov 2011 19:36:43 +0100, Andy Niwiński napisał(a):

[...]

Mam granitowe blaty (polerowane) - s± absolutnie nienasi±kliwe.
Wielokrotnie były zalane wod±, pozostaj±c± na nich przez wiele godzin i
niewidoczn± (pod filtrem dzbankowym). NIC nie wsi±ka - ani woda, ani
tłuszcze. Wałkuję na blacie ciasto, obieram warzywa, kładę mokre rzeczy,
rozlewam wodę, olej, soki - żadnego ¶ladu po niczym.

Być może mylisz granit z marmurem.

Data: 2011-11-20 23:16:17
Autor: ptoki
Czym zaimpregnowac granit?
On Nov 21, 12:53 am, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

tłuszcze. Wałkuję na blacie ciasto, obieram warzywa, kładę mokre rzeczy,
rozlewam wodę, olej, soki - żadnego ¶ladu po niczym.

Nic nie jest mylone. Granit jest tak jak pies. Niby wszystkie podobne
ale jak sie przyjzec dokladnie to zupelnie inne.
Ten twoj moze byc albo specyficznie zwarty albo producent u ktorego go
pupilas sam go odpowiednio zaimpregnowal.
Te probki co mam to po wierzchu sa jak nawoskowane i woda sie ich nie
trzyma. Ale z boku tam gdzie byly ciete juz mozna je normalnie zwilzac
i widac jak pija wode.
Ten moj to kaszmir gold. Tyle ze producent go tylko przycial i
wypolerowal. A ja go zamontowalem i wychodzi na to ze zaimpregnuje.

Data: 2011-11-22 17:43:30
Autor: Ikselka
Czym zaimpregnowac granit?
Dnia Sun, 20 Nov 2011 23:16:17 -0800 (PST), ptoki napisał(a):

Ten twoj moze byc albo specyficznie zwarty albo producent u ktorego go
pupilas sam go odpowiednio zaimpregnowal.

Niczym nie impregnowany, tylko wypolerowany dosłownie na "lustro", wcale
nie różni się w dotyku od szkła. Może to ma znaczenie.

Te probki co mam to po wierzchu sa jak nawoskowane i woda sie ich nie
trzyma. Ale z boku tam gdzie byly ciete juz mozna je normalnie zwilzac
i widac jak pija wode.
Ten moj to kaszmir gold.

Mój to Madura Gold.

Tyle ze producent go tylko przycial i
wypolerowal. A ja go zamontowalem i wychodzi na to ze zaimpregnuje.

Tylko musisz to zrobić przed rozpoczęciem używania.

Data: 2011-12-07 14:29:30
Autor: _±ćęłń󶼿.
Czym zaimpregnowac granit?
Granit jest bardziej porowaty od marmuru.
A im bardziej polerowany, tym bardziej trzeba impregnować.

-- -- -

Data: 2011-12-08 13:56:49
Autor: mk
Czym zaimpregnowac granit?
W dniu 2011-12-07 15:29, _±ćęłń󶼿. pisze:
Granit jest bardziej porowaty od marmuru.

A my¶lałem, że mniej i przez to mniej chłonny.
Popatrz na takie granitowe nagrobki,

Data: 2011-11-20 19:40:14
Autor: Andy Niwiński
Czym zaimpregnowac granit?

"ptoki" <sczygiel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:4bb0183d-8d3f-42c8-b8bd-de6937c93b31x7g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Nie daj boże woskować.

Cóś takiego np.:

http://www.do-kamienia.pl/component/page,shop.product_details/flypage,flypage-ask.tpl/product_id,287/category_id,7/option,com_virtuemart/Itemid,29/

albo to, tyle że daje efekt "mokry kamień":

http://www.do-kamienia.pl/component/page,shop.product_details/flypage,flypage-ask.tpl/product_id,283/category_id,7/option,com_virtuemart/Itemid,29/

Data: 2011-11-20 23:16:52
Autor: ptoki
Czym zaimpregnowac granit?
On Nov 20, 7:40 pm, Andy Niwiński <andyniwin...@interia.pl> wrote:
"ptoki" <sczyg...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:4bb0183d-8d3f-42c8-b8bd-de6937c93b31x7g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]

> dzwonic i pytac jak to zrobic :)

> Pytanie:
> Czym napuscic/nawoskowac/zaimpregnowac blat zeby sie nie plamil i woda

Nie daj boże woskować.

Có¶ takiego np.:

http://www.do-kamienia.pl/component/page,shop.product_details/flypage...

albo to, tyle że daje efekt "mokry kamień":

http://www.do-kamienia.pl/component/page,shop.product_details/flypage...

Dziekuje za namiary. Wyprobuje.

Data: 2011-12-14 09:15:49
Autor: Lagod
Czym zaimpregnowac granit?
W dniu 2011-11-20 16:12, ptoki pisze:
Wlasnie zamontowalem blaty w kuchni i widze ze kropnie pija wode.
Pewnie z kolorowymi plynami bedzie tak ze zaplamia.
Blaty sa surowe. Niczym nie napuszczane.

Dziwne rzeczy tu piszecie. Krystaliczna skałą magmowa nasiąka wodą. Pół Wrocławia wybrukowane jest kostkami i płytami granitowymi. Jakby tak pił wodę to po każdej zimie trzeba było by wymieniać nawierzchnię. A jakoś wytrzymał te 100lat(i więcej)...
To jest granit czy chiński "granit"?

--

Czym zaimpregnowac granit?