Czym "zamalować" rysy na karoserii?

Data: 2018-10-27 18:12:57
Autor: LEPEK
Czym "zamalować" rysy na karoserii?
W dniu 27.10.2018 o 17:23, E pisze:

Lakier metalik.

A jaki jest kolor lakieru na samochodzie?
Bo jak jakiś "standardowy" - np. czarny, srebrny, to może wystarczy kupić mazak olejny w zbliżonym kolorze w sklepie dla plastyków i porobić kreski w miejscu rys. Nie będzie to idealnie, ale z daleka nie będzie zwracać uwagi.
Drugi biegun pod względem kosztów jak i efektu, to znaleźć firmę od auto detailingu - oni powinni mieć odpowiednie środki, ewentualnie będą potrzebować trochę lakieru pod kolor (po podaniu koloru nawet sami go kupią).
Metoda pośrednia - ja w Toyocie uzupełniałem rysy zestawem do tego przeznaczonym zakupionym w salonie Toyoty. Może do twojej marki też w mają w salonie?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2018-10-27 18:20:22
Autor: E
Użytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi.pl> napisał w wiadomości news:pr22pt$kei$1node1.news.atman.pl...
W dniu 27.10.2018 o 17:23, E pisze:

Lakier metalik.

A jaki jest kolor lakieru na samochodzie?
Kolor niestety "zlamany" - srebrno-zielony, więc konieczne
posłużenie się oryginałem, kod znam.

Metoda pośrednia - ja w Toyocie uzupełniałem rysy zestawem do tego przeznaczonym zakupionym w salonie Toyoty. Może do twojej marki też w mają w salonie?
To może być dobry pomysł. Zadzonię do serwisu w poniedziałek rano.

Dziękuję i pozdrawiam

Data: 2018-10-27 18:26:06
Autor: E

Użytkownik "E" <nie@pisz.pl> napisał w wiadomości news:5bd49045$0$485$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Cy mógłbyś jeszcze napisać jak się ten Twój zestaw nazywał. Spróbuję do poniedziałku
znaleźć coś podobnego do Peugeota w Internecie.

Dziękuję i pozdrawiam

Data: 2018-10-27 19:17:07
Autor: LEPEK
W dniu 27.10.2018 o 18:26, E pisze:

Cy mógłbyś jeszcze napisać jak się ten Twój zestaw nazywał. Spróbuję do poniedziałku
znaleźć coś podobnego do Peugeota w Internecie.

Ja robiłem czymś takim:
https://allegro.pl/oryg-lakier-zaprawkowy-sztyft-toyota-rozne-kolory-i7636001198.html

Są dostępne zestawy oryginalne, jak i dorabiane. Najlepiej szukać pod 'zaprawki'.

Tylko oczywiście w takiej technologii efekt nie będzie 100%, ale stosunek kosztów i włożonej pracy do efektu powinien być zadowalający.

Pozdr,
--
Kymco  Xciting  500i  sqter'08
MX-5 II NB FL  B6-ZE  rdstr'03

Data: 2018-10-27 21:02:11
Autor: E
[...]
W celu wyrobienia sobie poglądu na wszystkie rozwiązania, zapytam jeszcze
o warsztat w Warszawie lub okolicy, z którego w celu usunięcia zarysowań
oraz drobnych odprysków ktoś z grupowiczów korzystał i jest zadowolony.
Z jakim kosztem należy się mniej więcej liczyć?

Czym "zamalować" rysy na karoserii?