Czym zasłonić wnękę?

Data: 2009-07-14 21:59:48
Autor: BQB
Czym zasłonić wnękę?
Ja bym kupił jakąś płytę z tworzywa, dociął do kształtu otworu, na brzegach w kilku miejscach umieściłbym magnesy na jakiś mocny klej, we wnęce umocowałbym magnesy na płycie wiórowej przykręconej do krawędzi ściany:

Wnęka bez niczego:

-- -- -- -- -- -
|         |
|         |
|         |
|         |
|         |
|         |
-- -- -- -- -- -
|         |
|         |
|         |
|         |
|         |
-- -- -- -- -- -

Wnęka z płytą wiórową:

            magnes
              /\
             /  \
            /    \
magnes  -- -- -- -- -- -  magnes
-- -- -- ->||       ||<-- -- -- -
         ||       ||
         ||       ||
         ||       ||
magnes  ||       ||  magnes
-- -- -- ->||       ||<-- -- -- -
magnes  -- -- -- -- -- -  magnes
-- -- -- ->||       ||<-- -- -- -
         ||       ||
         ||       ||
magnes  ||       ||  magnes
-- -- -- ->||       ||<-- -- -- -
         -- -- -- -- -- -
            \    /
             \  /
              \/
            magnes

Płyta z tworzywa z podobnie rozmieszczonymi magnesami, bądź kawałkami żelaza czy stali. Będzie to trzymać mocno, płytę z tworzywa możesz dobrać sobie jaką chcesz a nawet pomalować, możesz też na nią dać jakiś uchwyt ułatwiający demontaż, czy nawet uszczelkę gumową dookoła. Płytę możesz wstawić np taką jak do drzwi się w środek wstawia, bądź materiał HDF 3 mm, który stosuje się na "plecy" np szafek kuchennych.

Data: 2009-07-15 12:12:48
Autor: Dominik & Co
Czym zasłonić wnękę?
BQB napisał(a):
Ja bym kupił jakąś płytę z tworzywa, dociął do kształtu otworu, na

OK, z tym, że wydaje mi się, że jedna płyta może być mocno
niewygodna w zdejmowaniu- może dwie (górna i dolna)?

Przekażę żonie do namysłu.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-07-15 12:20:27
Autor: BQB
Czym zasłonić wnękę?
Dominik & Co pisze:
BQB napisał(a):
Ja bym kupił jakąś płytę z tworzywa, dociął do kształtu otworu, na

OK, z tym, że wydaje mi się, że jedna płyta może być mocno
niewygodna w zdejmowaniu- może dwie (górna i dolna)?

Zawsze można przeciąć jedną na pół, jak będzie niewygodna.

Czym zasłonić wnękę?