Czym zastapic 6210 ?

Data: 2009-09-16 20:02:14
Autor: bagno
Czym zastapic 6210 ?
Witam

Czy jest jaki telefon dla ludzi ktorzy malo rozmawiaja (jakies pol godizny tygodniowo) i nie potrzebuja
zadnych bzdur typu : badziewny aparat, dzwonki mp3, reszta szajsu... ? Wystarczy zeby dalo sie
w miare wygodnie pisac sms i zeby sie nie czekalo na usuniecie jednej wiadomosci 6 sekund. Oprocz
tego bateria na czuwaniu minimum 5 dni. Dobrze zeby byl w miare maly ale z tego co widze to praktyczine
kazdy jest teraz maly w porownaniu z moja nokia 6210. Nie zalezy mi na zadnej konkretnej firmie chociaz
jestem raczej przyzwyczajony do nokii.

Da sie cos takiego kupic ? Tyle tych telefonow teraz, ze naprawde nie wiem.

Bede wdzieczny za pomoc.

Data: 2009-09-16 12:36:53
Autor: BearBag
Czym zastapic 6210 ?
bardzo podobna (jesli chodzi o klase) jest nokia 6020. Polecam.
Sa dwie w rodzinie, bateria nawet przy duzej ilosci rozmow trzyma min
4 dni, czuwanie spokojnie tydzien.
Ma wszystko co trzeba do rozmow i smsow :)
No i cena, kupisz w dobrym stanie za 60zl uzywke, lub za 150 nowke.

Data: 2009-09-16 21:48:50
Autor: bagno
Czym zastapic 6210 ?
BearBag wrote:
[...]

No ale wyglada to fatalnie. Ksztalt jakis dresiarski. Tandetna blyszczaca obwodka.
Po zdjeciach uzywanych widac, ze niszczy sie mocno obudowa. No i chyba dosyc
gruby ale moge sie mylic.

Data: 2009-09-16 22:11:33
Autor: Piotr M
Czym zastapic 6210 ?
Pewnego razu bagno tak oto obwieścił(a):

No ale wyglada to fatalnie. Ksztalt jakis dresiarski. Tandetna blyszczaca obwodka.
Po zdjeciach uzywanych widac, ze niszczy sie mocno obudowa. No i chyba dosyc
gruby ale moge sie mylic.

Czyli wychodzi nie potrzebujesz "żadnych bzdur" ale solidność estetyka i
wykonanie znacząco wpływa na wybór. Myślę tak jak koledzy że 6300 to dobry
wybór w tym temacie, a co powiesz na 3120 classic, za 350zł masz nówkę, tez
jakaś alternatywa, ale ja na Twoim miejscu bym brał 6300.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-09-17 07:14:08
Autor: bagno
Czym zastapic 6210 ?
Piotr M wrote:
[...]

To juz chyba mialem. A moze to byl 3110 classic ? W kazdym razie wygladal
niesamowicie delikatnie. W koncu zmienilem go na 6151. Tez jest brzydki i
gruby a obudowa skrzypi niesamowicie. Mimo tego, ze ma 6 z przodu.

za 350zł masz nówkę, tez jakaś alternatywa, ale ja na Twoim miejscu
bym brał 6300.

Moze tak trzeba bedzie zrobic.

Data: 2009-09-17 07:28:06
Autor: Jan Strybyszewski
Czym zastapic 6210 ?

Moze tak trzeba bedzie zrobic.

Samsung C3050 250-300zł
Samsung S3310 lub S3110 300zł

Data: 2009-09-17 09:24:41
Autor: Andrzej
Czym zastapic 6210 ?

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h8she1$o7h$2inews.gazeta.pl...

Moze tak trzeba bedzie zrobic.

Samsung C3050 250-300zł
Samsung S3310 lub S3110 300zł

No ten S3310 wyglada ladnie. A jak z szybkoscia ? Pewnie wolniej niz w 6210 sie juz nie da
ale czytam o nim i opinie niestety takie sobie. Ze niewygodny w obsludze i tak dalej. Przypomniala
mi jeszcze jedna niezwykla zaawansowana funkcja ktora jest mi potrzebna : budzik.

A tak w ogole to niby gdzie go mozna kupic za 300 ? Ja widze raczej za 350. Mam na mysli nowe.

A 3110 wyglada tak troche zabawkowo. Nie jest zly ale za bardzo chyba rzuca sie w oczy. A poza
tym jest jeszcze drozszy. Nie moge znalezc za bardzo zadnych opinii (chociaz moze to i dobrze).

Ten C3050 wyglada w miare ladnie chociaz nie mialem nigdy tego typu telefonu i nie wiem jak sie tego
uzywa. Klawiatura mnie martwi bo nie wiem czy cos takiego jest w miare wygodne. No i ten dziwny
aparat. Niby nie jest mi potrzebny ale jak juz jest to mozem bym raz czy dwa go uzyl a przy tej
rozdzieczosci to chyba lepiej gdyby go wcale nie bylo. Ale to tylko glupie marudzenie bo w drugim
telefonie mam a nigdy praktycznie nie uzywam.

Tak w ogole to te telefony sa w miare wytrzymale ? W sumie to raczej nie za dobrze traktuje
telefony i musze miec cos odpornego.

Data: 2009-09-17 07:25:26
Autor: Jan Strybyszewski
Czym zastapic 6210 ?
Piotr M pisze:
[...]

To ja polece cos Samsunga z rodziny 3xxx wyglad ma, jakosc bije Nokie na głowe

Data: 2009-09-17 10:32:42
Autor: BearBag
Czym zastapic 6210 ?
On 16 Wrz, 21:48, "bagno" <ba...@o2.pl> wrote:
BearBag wrote:
> [...]

obwodka.
Po zdjeciach uzywanych widac, ze niszczy sie mocno obudowa. No i chyba dosyc

estetyka jest kwestią gustu, obudowa jest bardzo trwala, ojciec
traktuje telefon jak smiec a nie ma praktycznie wiekszych sladow
uzywania po 2 latach.
Wystepuje w conajmniej trzech kolorach wiec tu tez mozesz wybrac.
Dalem ci przyklad telefonu trwalego z dobra baterią i w niskiej kasie
ponizej 100zl bo mowiles ze nie szukasz bajerow.

Data: 2009-09-18 08:41:42
Autor: Andrzej
Czym zastapic 6210 ?
BearBag wrote:
[...]

Bajerow nie ale chcialbym w koncu miec jakis w miare ladny telefon. Albo
przynajmniej nie brzydki. A ten niestety uwazam za brzydki.

Chyba wezme tego Samsunga S3310. Na razie nic ladniejszego we w miare
rozsadnej nie znalazlem.

Chociaz z drugiej strony to sobie mysle o czyms takim

http://allegro.pl/item744284671_samsung_c5212_duos_z_samsung_pl_f_ra_gwar_2l_w_wa.html

Przynajmniej nie musialbym nosic 2 telefonow. Ma ktos cos takiego ? Wyglada w miare ok.

Data: 2009-09-16 20:06:50
Autor: Bart
Czym zastapic 6210 ?
Data: 2009-09-16 21:15:20
Autor: bagno
Czym zastapic 6210 ?
Bart wrote:
Może coś z tych rzeczy :

http://allegro.pl/item739628638_nokia_1200_fvat22_gw_24mc_szczecin_makrogsm_pl.html
http://allegro.pl/item732110747_nokia_1209_z_nokia_poland_f_vat_225_wroclaw.html

Szczerze mowiac wygladaja tandetnie.

Chodzilo mi jednak chyba o cos z troche wyzszej polki. Wprawdzie nie wymagam
zadnych cudow ale jednak w telefon z poprzedniej epoki tez nie chcialbym sie znowu
ladowac.

W sumie sam nie wiem czego chce. Pewnie bede wiedzial jak dotkne i zobacze.

Data: 2009-09-16 22:22:01
Autor: darnok
Czym zastapic 6210 ?
bagno wrote:
Bart wrote:
[...]

Nokia 6300. Generalnie jest to prosty telefon z wyzej polki (patrzac po numeracji). Nie powinna byc tez bardzo droga. Bateria jest znosna.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-09-16 21:36:34
Autor: bagno
Czym zastapic 6210 ?
darnok wrote:

[...]

Te telefony znam i biore pod uwage. Z drugiej strony gdybym mial dac
450 to nie wiem czy nie skusic sie juz na 6303 za 500. A tak naprawde
to ani ten ani ten nie jest mi potrzebny. Trudna decyzja.

Data: 2009-09-16 20:16:45
Autor: Valdi.Pavlack
Czym zastapic 6210 ?
"bagno" news:h8r9bl$edi$1atlantis.news.neostrada.pl

Nokia 1202
Nokia 1203

Oba dostępne na allegro.

Data: 2009-09-16 20:35:29
Autor: ToMasz
Czym zastapic 6210 ?
Valdi.Pavlack pisze:
"bagno" news:h8r9bl$edi$1atlantis.news.neostrada.pl

Nokia 1202
Nokia 1203

Oba dostępne na allegro.

Wprawdzie stara n6210 nic nie miała i n1202 tak samo niczego wiecej poza
budziiem smsami i zegarkiem nie oferuje, jednak to porównanie jest moim
zdaniem nieprawidłowe. jakbyście zamiast n3310 polecali n1202 to jeszcze
by było jako tako, ale n6210 kiedyś to był topowy model! TAk wiec pomimo
braków zawodników w tej konkurencji, postarajcie sie polecić "coś"
godnego...

ToMasz

Czym zastapic 6210 ?