Czym zastapic 6210 ?

Data: 2009-09-16 12:36:53
Autor: BearBag
Czym zastapic 6210 ?
bardzo podobna (jesli chodzi o klase) jest nokia 6020. Polecam.
Sa dwie w rodzinie, bateria nawet przy duzej ilosci rozmow trzyma min
4 dni, czuwanie spokojnie tydzien.
Ma wszystko co trzeba do rozmow i smsow :)
No i cena, kupisz w dobrym stanie za 60zl uzywke, lub za 150 nowke.

Data: 2009-09-16 21:48:50
Autor: bagno
Czym zastapic 6210 ?
BearBag wrote:
[...]

No ale wyglada to fatalnie. Ksztalt jakis dresiarski. Tandetna blyszczaca obwodka.
Po zdjeciach uzywanych widac, ze niszczy sie mocno obudowa. No i chyba dosyc
gruby ale moge sie mylic.

Data: 2009-09-16 22:11:33
Autor: Piotr M
Czym zastapic 6210 ?
Pewnego razu bagno tak oto obwieścił(a):

No ale wyglada to fatalnie. Ksztalt jakis dresiarski. Tandetna blyszczaca obwodka.
Po zdjeciach uzywanych widac, ze niszczy sie mocno obudowa. No i chyba dosyc
gruby ale moge sie mylic.

Czyli wychodzi nie potrzebujesz "żadnych bzdur" ale solidność estetyka i
wykonanie znacząco wpływa na wybór. Myślę tak jak koledzy że 6300 to dobry
wybór w tym temacie, a co powiesz na 3120 classic, za 350zł masz nówkę, tez
jakaś alternatywa, ale ja na Twoim miejscu bym brał 6300.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-09-17 07:14:08
Autor: bagno
Czym zastapic 6210 ?
Piotr M wrote:
[...]

To juz chyba mialem. A moze to byl 3110 classic ? W kazdym razie wygladal
niesamowicie delikatnie. W koncu zmienilem go na 6151. Tez jest brzydki i
gruby a obudowa skrzypi niesamowicie. Mimo tego, ze ma 6 z przodu.

za 350zł masz nówkę, tez jakaś alternatywa, ale ja na Twoim miejscu
bym brał 6300.

Moze tak trzeba bedzie zrobic.

Data: 2009-09-17 07:28:06
Autor: Jan Strybyszewski
Czym zastapic 6210 ?

Moze tak trzeba bedzie zrobic.

Samsung C3050 250-300zł
Samsung S3310 lub S3110 300zł

Data: 2009-09-17 09:24:41
Autor: Andrzej
Czym zastapic 6210 ?

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h8she1$o7h$2inews.gazeta.pl...

Moze tak trzeba bedzie zrobic.

Samsung C3050 250-300zł
Samsung S3310 lub S3110 300zł

No ten S3310 wyglada ladnie. A jak z szybkoscia ? Pewnie wolniej niz w 6210 sie juz nie da
ale czytam o nim i opinie niestety takie sobie. Ze niewygodny w obsludze i tak dalej. Przypomniala
mi jeszcze jedna niezwykla zaawansowana funkcja ktora jest mi potrzebna : budzik.

A tak w ogole to niby gdzie go mozna kupic za 300 ? Ja widze raczej za 350. Mam na mysli nowe.

A 3110 wyglada tak troche zabawkowo. Nie jest zly ale za bardzo chyba rzuca sie w oczy. A poza
tym jest jeszcze drozszy. Nie moge znalezc za bardzo zadnych opinii (chociaz moze to i dobrze).

Ten C3050 wyglada w miare ladnie chociaz nie mialem nigdy tego typu telefonu i nie wiem jak sie tego
uzywa. Klawiatura mnie martwi bo nie wiem czy cos takiego jest w miare wygodne. No i ten dziwny
aparat. Niby nie jest mi potrzebny ale jak juz jest to mozem bym raz czy dwa go uzyl a przy tej
rozdzieczosci to chyba lepiej gdyby go wcale nie bylo. Ale to tylko glupie marudzenie bo w drugim
telefonie mam a nigdy praktycznie nie uzywam.

Tak w ogole to te telefony sa w miare wytrzymale ? W sumie to raczej nie za dobrze traktuje
telefony i musze miec cos odpornego.

Data: 2009-09-17 07:25:26
Autor: Jan Strybyszewski
Czym zastapic 6210 ?
Piotr M pisze:
[...]

To ja polece cos Samsunga z rodziny 3xxx wyglad ma, jakosc bije Nokie na głowe

Data: 2009-09-17 10:32:42
Autor: BearBag
Czym zastapic 6210 ?
On 16 Wrz, 21:48, "bagno" <ba...@o2.pl> wrote:
BearBag wrote:
> [...]

obwodka.
Po zdjeciach uzywanych widac, ze niszczy sie mocno obudowa. No i chyba dosyc

estetyka jest kwestią gustu, obudowa jest bardzo trwala, ojciec
traktuje telefon jak smiec a nie ma praktycznie wiekszych sladow
uzywania po 2 latach.
Wystepuje w conajmniej trzech kolorach wiec tu tez mozesz wybrac.
Dalem ci przyklad telefonu trwalego z dobra baterią i w niskiej kasie
ponizej 100zl bo mowiles ze nie szukasz bajerow.

Data: 2009-09-18 08:41:42
Autor: Andrzej
Czym zastapic 6210 ?
BearBag wrote:
[...]

Bajerow nie ale chcialbym w koncu miec jakis w miare ladny telefon. Albo
przynajmniej nie brzydki. A ten niestety uwazam za brzydki.

Chyba wezme tego Samsunga S3310. Na razie nic ladniejszego we w miare
rozsadnej nie znalazlem.

Chociaz z drugiej strony to sobie mysle o czyms takim

http://allegro.pl/item744284671_samsung_c5212_duos_z_samsung_pl_f_ra_gwar_2l_w_wa.html

Przynajmniej nie musialbym nosic 2 telefonow. Ma ktos cos takiego ? Wyglada w miare ok.

Czym zastapic 6210 ?