Czym zgrywac...

Data: 2013-01-28 20:16:28
Autor: Mr Misio
Czym zgrywac...
Mam FRAPS-a, ale juz wiem, ze jak mam podlaczony PC do TV po HDMI, to nie zgram z dzwiekiem. Kombinowac mi sie nie chce w sensie obraz po DVI->HDMI a dzwiek po kablach audio (z karty analogowej).

Do tego chciałbym zgrywac obraz (z gier) tez z konsoli PS3. Zgaduje, ze po HDMI nawet przy zewnetrznym urzadzeniu bede mial problem z dzwiekiem...

Wiec pytanie - jak podejsc do tematu - jestem skłonny wydac (do 500?) na jakas jedna skrzynke, do ktorej podlacze PC i PS3 i bede mogl wygodnie!! zgrywac na nia obraz z dzwiekiem oraz wygodnie!! wyciagac z niej zgrane pliki (moze byc lan, byle gigabit, moze byc wyjmowany dysk, byle prosto).

Hilfe! Bo zaczne mirmilkowac ze rozpaczy :D

Czym zgrywac...