Czym zmienić rozmiar pliku AVI?

Data: 2011-05-17 16:11:42
Autor: SUB
Czym zmienić rozmiar pliku AVI?
Mój odtwarzacz DVD (do odtwarzanie na TV) nie odtwarza
niektórych plików AVI. Przyczyną prawdopodobnie jest
szerokość i wysokość klatki.
Program AVI Resize Tool pokazuje, że można to zmienić.
ale służy tylko do informowania, nie do przegwarzenia.
Jakim darmowym programem można by zmienić rozmiar
klatki pliku AVI (tzn. utworzyć nowy plik AVI o zmienionych
rozmiarach)? Chodzi o program działający pod Windows
(XP lub VISTA).

Proszę o pomoc i pozdrawiam

Data: 2011-05-17 21:47:22
Autor: Krzysztof Duchnowski
Czym zmienić rozmiar pliku AVI?
W dniu 17.05.2011 16:11, SUB pisze:
MĂłj odtwarzacz DVD (do odtwarzanie na TV) nie odtwarza
[...]

http://tinyurl.com/44j2puz

A tak w ogóle to ściągnij to http://mediainfo.sourceforge.net/pl i
sprawdź te AVI bo problemem wcale nie musi być rozmiar klatki ale
włączone GMC i QPEL.
W taki wypadku będziesz musiał i tak przerabiać AVI.

Data: 2011-05-18 10:48:37
Autor: boxfish
W dniu 2011-05-17 16:11, SUB pisze:
[...]

Oczywiście masz świadomość tego że w zależności od mocy twego komputera proces taki może potrwać od kilku minut do kilku godzin ?

Data: 2011-05-18 15:27:48
Autor: SUB
[...]

Mam świadomość i nie przeszkadza mi to. Tylko czym i jak
mam to zrobić?

Pozdrawiam

Data: 2011-05-18 09:36:31
Autor: Pete
On 5/18/2011 8:27 AM, SUB wrote:
[...]

Handbrake albo VirtualDub, na przyklad.

Pozdr.
Pete

Data: 2011-05-19 07:23:41
Autor: PJP
On May 18, 3:27 pm, "SUB" <S...@sub-sub.pl> wrote:
> [...]

Mam świadomość i nie przeszkadza mi to. Tylko czym i jak

Avidemux też może być, albo WinFF, Super
W razie problemów polecam www.videohelp.com, znajdziesz tam całą masę
tutoriali...

Pozdrawiam
PJP