Czym zmyć winiety?

Data: 2009-09-27 20:39:50
Autor: Adax
Czym zmyć winiety?
Witam! Czym wyczyścić miejsca po winietkach. Niektóre nie zeszły całkiem, dużo kleju... -czym to potraktować? pozdr!

Data: 2009-09-27 18:44:49
Autor: Samotnik
Czym zmy? winiety?
Dnia 27.09.2009 Adax <Adax_Tnij@op.pl> napisał/a:
Witam! Czym wyczy?ci? miejsca po winietkach. Niektóre nie zesz?y ca?kiem, du?o kleju... -czym to potraktowa?? pozdr!

Acetonem, tylko pamiętaj, że odbarwia i niszczy wszelkie plastikowe
elementy!
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2009-09-28 14:34:39
Autor: Paweł W.
Czym zmy? winiety?

Acetonem, tylko pamiętaj, że odbarwia i niszczy wszelkie plastikowe
elementy!

Szybę odbarwia?
p.

Data: 2009-09-28 14:36:22
Autor: Samotnik
Czym zmy? winiety?
Dnia 28.09.2009 Pawe? W. <topauto.wytnij@onet.pl> napisał/a:
Acetonem, tylko pami?taj, ?e odbarwia i niszczy wszelkie plastikowe
elementy!

Szyb? odbarwia?

Nie stwierdziłem, ale jeśli kapnie na deskę, to zostawi plamę. A o to
nietrudno.
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2009-09-27 21:24:26
Autor: jarek
Czym zmyć winiety?

Użytkownik "Adax" <Adax_Tnij@op.pl> napisał w wiadomości news:h9obhp$brk$1news.onet.pl...
Witam! Czym wyczyścić miejsca po winietkach. Niektóre nie zeszły całkiem, dużo kleju... -czym to potraktować? pozdr!

Benzynka, najlepiej ekstrakcyjna, bo nie smierdzi. Troche na chusteczke i lecisz, klej po chwili zmieknie i sie rozpusci.

Jarek

Data: 2009-09-27 22:15:45
Autor: klasa
Czym zmyć winiety?
ja widziałem, jak w warsztacie brali zwyczajną suszarkę do włosów,
dmuchali trochę a potem usuwali ten klej szmatką

Data: 2009-09-27 23:23:13
Autor: kaszpir
Czym zmyć winiety?
On 27 Wrz, 20:39, "Adax" <Adax_T...@op.pl> wrote:
Witam! Czym wyczyścić miejsca po winietkach. Niektóre nie zeszły całkiem,
dużo kleju... -czym to potraktować? pozdr!

Niczym ...

Ja miałem winietkę Słowacką , Austriacką i Słoweńską.

Normalnie zerwałem i za pomocą palca (na sucho) usnąłem ...

Można bez żadnych płynów ani innych zabiegów je usunąć.

Trzeć palcem i samo zejdzie ...

Data: 2009-09-28 01:39:34
Autor: Adam Wysocki
Czym zmyć winiety?
Adax <Adax_Tnij@op.pl> wrote:

Witam! Czym wyczyścić miejsca po winietkach. Niektóre nie zeszły całkiem, dużo kleju... -czym to potraktować? pozdr!

Może Label Off?

http://www.allegro.pl/search.php?string=label+off

--
Siena 1.6 HL & GSX 750F
http://www.gophi.pl/

Data: 2009-09-28 08:03:18
Autor: LEPEK
Czym zmyć winiety?
Adax pisze:
Witam! Czym wyczyścić miejsca po winietkach. Niektóre nie zeszły całkiem, dużo kleju... -czym to potraktować? pozdr!

U mnie ostatnio austriackie i czeskie zeszły płynem do mycia szyb. Jeśli to nie zadziała, to można próbować: aceton (zmywacz do paznokci), benzyna ekstrakcyjna, oliwka, alkohol (np. denaturat). Coś z tego na pewno zadziała.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-09-28 08:09:52
Autor: Michas
Czym zmyć winiety?
Wszelkie naklejki (winiety, etykiety) usunąłem z szyby zwykłą żyletką Polsilver (byle była nowa = ostra!) - kładziemy żyletke na szybie i delikatnie podcinamy naklejke. Schodzi błyskawicznie i bez śladu..

M.

Data: 2009-09-28 10:41:35
Autor: Camel
Czym zmyć winiety?
Adax pisze:
Witam! Czym wyczyścić miejsca po winietkach. Niektóre nie zeszły całkiem, dużo kleju... -czym to potraktować? pozdr!
Witam

Jak cos tlustego to plyn do mycia monitorow, schodzi idealnie. Jak klej po nalepkach to setka najtanszej wodki + bawelniana szmatka i po problemie. UWAGA !! Wodka sluzy to mycia elementow auta w tym przypadku :) Benzyny czy acetony bym nie polecal, na szybie moze i ok ale na plastykach mozesz sie zdziwic. Alkohol nie wchodzi z reakcje.

Pozdrawiam
Camel

Data: 2009-09-28 10:52:55
Autor: newsartmedia
Czym zmyć winiety?
Witam serdecznie.

Witam! Czym wyczyścić miejsca po winietkach. Niektóre nie zeszły całkiem, dużo kleju... -czym to potraktować? pozdr!
Ile razy można o tym samym?
Toluen - do nabycia w sklepach chemicznych.
Wszelkie materiały samoprzylepne oparte są na kleju kauczukowym. Kauczuk
rozpuszczalny jest w węglowodorach wielonienasyconych. Takim wyizolowanym
węglowodorem jest m.in. toluen.
Jeśli chcesz bezpieczniej dla podłoża i otoczenia, to dowolnym tłuszczem. Nawet
masłem tylko pójdzie znacznie trudniej i musi być ciepło. Tłuszcze zawierają
niewielkie ilości węglowodorów wielonienasyconych.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl

--